İfşa Etmek Doğru mu? Sosyal Medyada İfşa Tartışması, MeToo Hareketi, Yansıma #8

  • katma 3 aylar önce

    BaBaLa TV

    Şafak Coştu ve Emine Baktaş’ın hazırlayıp sunduğu, zıt düşünceli insanların konuk olduğu Yansıma programının bu haftaki konusu; “Me Too” hareketi.

    Babala TV TRplace kanalına abone olmak için 👉 bit.ly/BabalaTV

    Yansıma’nın bu bölümünde Dünya starlarının ifşasıyla başlayan “Me Too” hareketini konuşacağız. Me Too hareketini destekleyen ve “Mesleğimde gördüğüm kadarıyla bazı konularda ifşaların %99 u gerçektir!” diyen Av. Kardelen Yarli ve “Me Too hareketi kötüye kullanılmaya çok açıktır” diyen Prof. Dr. Zeynep Direk konuklarımız.

    Sizce kim haklı? Bu hafta kimin haklı olduğunu düşünüyorsanız Babala Tv Instagram hesabında bulunan ankete katılabilirsiniz.

    Babala Tv Instagram Hesabı: babalativi

    Bir sonraki bölüm için görüş ve önerilerinizi yorum kısmına yazabilirsiniz.

    Sunucularımız:
    Şafak Çoştu: safakcostu
    Emine Baktaş: emine_baktas

    Konuklarımız:
    Prof. Dr. Zeynep Direk: zeynepdirek
    Av. Kardelen Yarli: kardelenyarli

Sedat Ç
Sedat Ç

Mee too veya güge anlı gibi programlar ihtiyaç olmaması gereken bir adalet savaşı ihtiyaç olması zaten temel problem

Gün önce
Hamza Ayyıldız
Hamza Ayyıldız

burada mesele şu ben birini taciz etmedim cinsel saldırıda bulunmadım bir dönem karşılıklı rıza çerçevesinde ilişki yaşadım daha sonra ben bu ilişkiyi yürütemeyen taraf oldum düzen kurdum evlendim ve geçmişte ilişki yaşadığım kadın bana bu dalgayla iftira attı hayatımı altüst etti bu durum nedir bu olayda kadının iftira atmış olacağı bir çok senaryo üretilebilir örneğin siyasi,kariyer, makam mevki , kötü bir insan . ifsalamayi savunan kadın yüzde 90 için yüzde 10 luk kısmı yakabileceğimizi söyledi ki ben yüzde 10 dan daha yüksek olabileceğini düşünüyorum ki yuzde 10 bile olsa bir taraf daha çok diye az olan taraf göz ardı edilemez eminimki ifsalamayi savunan kadın azınlıkları savunan ve destekleyen biridir azinlik olmak sadece farklı bir inanç ve cinsel yönelime mensub olmaktan ibaret değildir bu yüzden zaten kendisi ile çeliştiğini düşünüyorum ve insan örneğin 10 yıl önce yaptığı bir hatadan pişman olabilir ve gercekten degisebilir bu ifsalama yöntemi ile bu kişiyi kalan hayatının tümünde toplumdan dislanacak iğrenç bir pozisyona getirilmesini yanlış buluyorum tabi bu birey ceza almalı bu olay yaşandığı dönemde hukuk çerçevesinde olmali bunun içinde adalet ve hukuk sisteminin adil ve iyi bir şekilde çalışması gerekiyor bu konuda ise iflamayi savunan taraf ile aynı fikirdeyim

10 gün önce
Ceylan AKTAŞ
Ceylan AKTAŞ

Mağdurun hayatı bitiyorsa, failinde hayatı bitecek. Çok güzel yemin ederim.

18 gün önce
Yahya Koç
Yahya Koç

Kadın için, "dava açsaydı o zaman" dendiğinde, avukat hanım ama "kanıtlar yok" diyor. Adalet kanıtsız bir şekilde maalesef doğru işlenemeyeceği ve çok büyük adelet zaafiyetlerine, boşluklarına zemin hazırlayarak daha fazla maduriyete yer vereceği için, kanıtsız bir şekilde meetoo yapmayı normal görmekte bir hukukçuya yakışır birşey değil. Bu işler sizin kızlar arasında "kanıtsız bir şekilde" dedikodu yapmanıza benzemez, adalet bu yüzden deliller ve kanırlar ile yürür. Topluma kanıtsız dedikodu açmakta çok büyük mağduriyetler doğurur. Mağdur olanları koruyalım diye savunduğunuz yol, yine mağduriyet doğurur. Sosyal medyaya çok kapılmayın siz lütfen hukuk çalışmaya devam...

19 gün önce
Nail Cano
Nail Cano

Aynen bırde adalet sıstemı keske daha bır mağdurun yanında olsaydı o zaman kımse kımseyı ifşa etmek zorunda kalmazdı sosyal medya üzerinden yada muge anlı tarzı programlarda olmazdı sanırım herkes adalet pesınde

21 gün önce
Nail Cano
Nail Cano

Yani demem o ki şu dönemde goy goy cok var vıdeo olarsk vs ama bu tarz vıdeolar az malesef ben bır izleyici olaraktan sızlerden rıcam bıraz daha fazla boyle konular vıdeolar olsa daha guzel olur mesela bu vıdeoda ben ‘omzuna kolunu atmak ‘ suc oldugunu ve tacıze gırdıgını bılmıyordum ogrendım

21 gün önce
Nail Cano
Nail Cano

Gerçekten tartışma konularını daha uzun tutabilirseniz daha bir guzel olucak sanki çok guzel konular var çok guzel sevıyeli bir sekılde konuşuyorsunuz bayıldım hepsını bır solukta ızlıyorum bıraz daha uzun olsa keske

21 gün önce
OMS Mertcan
OMS Mertcan

mesela ben %10 içinde olursam ve haksız yere hayatım biterse ne olacak kim verebilir hesabını?? internete düşen internette kalır ve hayat boyu karşına çıkar ben karşı dava açsam ve haklı çıksam bile twiter'daki insanlar yine bana inanmaz bunun farkındayım

23 gün önce
Yunus Altun
Yunus Altun

Selam tatlım

26 gün önce
Horizon
Horizon

5:20 kadın cinayeti kartını koydu hemen fwqerıjgqegq

27 gün önce
neznaya3
neznaya3

Avukat bir hanımın savunduğu şeye bak inanamadım.

29 gün önce
Mahmut Kutukcu
Mahmut Kutukcu

Namuslu erkek arkadaşlar benden size tavsiye; önce bu içeriği izleyin, evlenecekseniz görücü usulüyle evlenin, eşinizin dışında bayanların yakın yerinde bulunmayın, Allah muhafaza bir bayanın yanlış anlamasına kurban gidebilirsiniz.

Aylar önce
Esra Olcay
Esra Olcay

Ya bir insan bile bile neden kendini yaksın kendini ortaya çıkaracak da failde ortaya çıkmalı

Aylar önce
Frkn Kan
Frkn Kan

Bence asıl konuşulması gereken bir sıkıntı tacizcinin ifşa edilip edilmemesi değil suçu işlemiş olan kişinin suçu işlediğinin kanıtı kanıtlanmadan kişinin ifşa edilip edilmemesi daha geçen gün bir diş hekimi bir kadın tarafında iftiraya uğruyor sonra tiwiter daki birçok sayfa sokaktaki insanlar adamı linçliyor. Sonra kamera kayıtları sağ olsun ki yalan olduğu ortaya çıkıyor hekimin suçsuz olduğu kanıtlanıyorda adam aklanıyor birde kamera kayıtı olmadığını ve adamın kanıtı olmadığını düşünün yazık değil mi bu adalet mi bu ifşa kültürü yeni gelen bir şey ve bazı kadınlar tarafından sosyal silah ve tehdit olarak kullanılmaya çok müsait bunun önüne nasıl geçilecek

Aylar önce
Jolie Laide
Jolie Laide

Çoğu kişi haklı olarak %10luk kesim haksız yere ifşa edilmemeli demiş. Haklısınız. Ancak İstanbul Sözleşmesi tam olarak haksız yere evinden uzaklaştırılan erkekler için feshedildi. Peki bu muydu adalet? Kadınlar kendi adaletlerini aramak zorunda bırakılıyor, birbirlerine destek oluyorlar. Çünkü hukuka başvurduklarında "olur öyle şeyler" lafını duymaktan korkuyorlar.

Aylar önce
Mustafa Ayazoglu
Mustafa Ayazoglu

Feminist ve hukukçu olarak dedikten sonrasını dinlemedim

Aylar önce
Sena Özgüler
Sena Özgüler

Kurunun yanında yaş yanıyor diye %10 için %90 ı görmezden gelmek yerine %10 luk kısmın hakkını daha iyi ve garanti savunabileceği bir hukuk düzeni oluşturulması veya %90 lık kısım için ifşaya gerek kalmayan bir sistem gözetilmesi bence toplumun tamamı için çok daha faydalı olacaktır. Ihtiyaç dışı ortaya çıkan bir durummuş gibi ifade edilmemeli. Suçlu olan kişi canına kıydığı için mağdurun bundan sorumlu tutulmasını doğru bulmuyorum her seçimin bir sorumluluğu vardır , kişi yaptıklarının sorumluluğun alamıyorsa bu sorumluluğun mağdura yüklenmesi gerektiği anlamına gelmemelidir.

Aylar önce
Magnus Carlsen
Magnus Carlsen

zeynep haklı ama iyi konuşamadı. karşısındaki bazı kritik sorulara net cevap vermedi, uzlaşılan iki tarafında kabul ettiği argümanları zeynepe karşı kullandı.

Aylar önce
kokom koko
kokom koko

hakan Sabancı'ya kafayı takan kadının ki bu kadınlar çok fazla me too larına inanalım mı?

Aylar önce
kağan güler
kağan güler

Tartişanlar kaliteli olunca video da kaliteli olmuş . Tebrikler

Aylar önce
Turkmen Han
Turkmen Han

Feminist degiller bunlar, erkek düsmanlari resmen. Bir kadin erkege „sen yakisiklisin“ dersen neden taciz olarak görünmüyorda, bi erkek yapiyorsa hemen „sexistik“ veyahutta „taciz“ olarak görünüyor. FEMINISTLER KAHROLSUN!

Aylar önce
muhonaber
muhonaber

Sen salakmısın?önemli olan nasıl dediği üzerine yürüyüp bunu diyorsa tacizdir. Kahrolsun kadın düşmanlığı

26 gün önce
Aykut Demir
Aykut Demir

Bizim ülkemızın kadınları kadar aşalık pislik başka millette yok buna yemın dahı ederım

Aylar önce
Aykut Demir
Aykut Demir

Hayatımızı kadınların merhametine bıraktıysak oooooo

Aylar önce
MUSTAFA KARAYAKALI
MUSTAFA KARAYAKALI

İfşa etmek suç değil mi?

Aylar önce
Fëanor
Fëanor

Bence ulke de bir bolge ayrılsın feministleri göndersinler oraya kimse selam veremesin çünkü bunlar suç, bunların suç dedikleri eylemler uygulansa kimse eş bulamaz, yeniden görücü usulü saçmalığına döneceğiz sanırım.

Aylar önce
Fëanor
Fëanor

Kendin haklarını ararken adalet yok diyor, ama iftiraya maruz kalan kişi hukuk da hakkını arayabilir de diyor 🤔

Aylar önce
ali akbayrak
ali akbayrak

Yaşlı bayan otoritesiyle ortama muazzam hava vermiş agzınıza saglık cok güzel muhabbet olmuş 👍🏻 başarlı

Aylar önce
Savaş Şahin
Savaş Şahin

kadınlar için ifşa varsa erkeklerde ifşa yapsın kanunlarda kadın erkek arasında eşitlik var erkek taciz edildiğini düşünemez mi? kadın yaparsa normal erkek yaparsa anormale getirmeyelim olayı,bana instagramdan mesaj atan bayanlar oldu selam tatlım,selam tanışalım vs gibi ve birçok erkek de bu tür mesaj almış olabilir ifşa edelim o zaman ve bu genelenksel hale gelsin bakalım o zaman da ifşa sözünden bahsediyor musunuz? ha tabiki insanların birbiriyleriyle seviyeli bir şekilde iletişim kurmasından yanayım onu da söyliyim.bir erkek bir kadınla tanışmak istediğinde yada bir kadın bir erkekle tanışmak istediğinde bunu üsluplu düzgün bir şekilde yapmalı ben bunun arkasındayım kesinlikle.benim kızdığım nokta mağdur olan sadece kadınlar özel olan sadece kadınlar erkekler öcü,vampir,düşman gibi algı oluşturulmasına izin vermem arkadaş.kadında hak varsa erkekde de aynı hak var.o kadar.

Aylar önce
christine derisbourg
christine derisbourg

Vallaha edep ve hayanin oldugu yerde ne taciz olur nede tecavuz herkes kendisini sorgulasin

Aylar önce
Selçuk Çakır
Selçuk Çakır

Milletin hepsinin anasına sen nasıl olur tacize uğramıştır diyebiliyorsun sen cahil misin bütün kadınlar tacize uğramıştır diyor kafayı yemiş yüzde verirsin madem bir cümle kuracaksın az mantıklı ol

Aylar önce
Okan Arslan
Okan Arslan

1-Mağdurun mağdur olduğunu nasıl anlıyoruz. 2-Mağdur olan fail ise o zaman ne olacak. 3-Avukat hanım %90'nı gerçekten mağdur ediliyor diyor bunu hangi istatistiklere dayanarak veriyor. 4-%90'nı için %10'u mağdur etmeyi göze alıyor(5 yıl cezası var örneği vs.) Peki o zaman adalet adalet olur mu ? Teşekkürler.

Aylar önce
muhonaber
muhonaber

@Okan Arslan haklısın insan gaza gelebiliyor özellikle bu tür konular da çooook utanç verici... Yorumu sil ve bu yaşanmamışgibi davranalım

26 gün önce
Okan Arslan
Okan Arslan

@muhonaber öncelikle iyi geceler, okumak yetmez arkadaşım anlamakta lazım sana ödev yorumu 7 kere oku iyice , anlarsan eğer tekrar yorum at cevap veririm .

26 gün önce
erdem bıyıkoğlu
erdem bıyıkoğlu

günahsız insan aramaya kalksak dünyada insan kalmaz. 100 de 10 mağdur varsa. 90 iftiraya uğrayan var demektir. Bu acımasızdır. Herkes kendi adaletini sağlasın o zaman. Takalım belimize silahı. İnsanın bir kere adı kirlendi mi buda düzelmez. Birini böyle şahsi olarak utandırmak ve hayatını bitirmek bence haksızlık. Oda gelir seni vurur. Haklı yani. Ben senin evine taş attım camını kırdım. Sende evimi yaktın bu adalet mi? Biz artık şöyle bir önlem alıyoruz. Bir kadınla arada 1 insan boyu kadar mesafeyle konuşuyoruz. Selam bile vermiyorum insanlara. Evlere servise gitmiyoruz. Şirketlere sadece gidiyoruz. Kadınlar mesaj yazdıklarında evet- hayır-yaparız-iyi günler asla özel şeylere girmiyoruz. Allah bu feminizmleri kahretsin. Böyle insanların eline düşürmesin insanı. Böyle insanlarla muhattap bile olmamak lazım.

Aylar önce
nabukadnezar
nabukadnezar

Avukat hanım ağzınıza sağlık.

Aylar önce
Ebrar Doğan
Ebrar Doğan

Kurunun yanında yaşta yansın. %90 a %10 gibi bir oran söz konusu.

2 aylar önce
Adam
Adam

Bir kadın bir adamın Hayatını s.kebilir bu Me Too hareketi ile kısaca özeti bu ve bu zatı muhterem bayan da bunu savunuyor heycanlı heycanlı boncuk bulmuş gibi..

2 aylar önce
Enes Bilgin
Enes Bilgin

Yanlış biliyorsam düzeltin ama zaten iddia ettiğin belge eşittir kanıt değilmidir bir görüntü video vs bu millete yaymaktaysa doğrudan hakime savcıya vermek kanıt olarak sayılmazmı

2 aylar önce
çağatay aksoy
çağatay aksoy

Neden avukatların Çoğu *İTİCİ* ?

2 aylar önce
AV-k ue
AV-k ue

Bu konudaki farkındalığım arttı. Çok teşekkürler.

2 aylar önce
alperen öz
alperen öz

14:15 :) abi daha fazla izleyemeyeceğim videodan çıkıyorum :D şimdide aptallar yaşamasına gelecek konu :) zeka seviyesini tartışacak. hakaret etmek istemiyorum, ama ısınamadım bir türlü hanım efendiye ve konuşma tarzına. özür dileyerek "incinmişcesine" çıkıyorum videodan. belkide konu geçmemiştir :S

2 aylar önce
alperen öz
alperen öz

11:10 doğru söz katılıyorum fakat her an tüm erkekler yok olsun diyecek kadar öfke görüyorum

2 aylar önce
alperen öz
alperen öz

10:20 şuan çok soğdum muhabbet hiç sarmadı. bütün dünyanın kadınlar odaklı dönmesi beni mutsuz ediyor :(

2 aylar önce
ceylin
ceylin

çok seviyeli bir tartışma olmuş , tebrikler

2 aylar önce
Yaşar Doğan
Yaşar Doğan

sözde hukukçu ablamız masumiyet karinesine bir baksın derim

2 aylar önce
Erdem çetin
Erdem çetin

bu ifşa dedikleri olay futbolcuların instadan kızlara yürüyüp ifşalanması mı la

2 aylar önce
Muhammet koç
Muhammet koç

Selam canım

2 aylar önce
Muhammet koç
Muhammet koç

Gizlisi saklısı olan evlenmesin hatta burda erkekleri ifşa diyor devir değişti o önceden di şimdi bir kadın bir parmağıyla 10 erkeği oynatıyor

2 aylar önce
Ersin Aygun
Ersin Aygun

Adam selam verse kadın mağdur. Mağdur edebiyatı yapan ve bundan beslenen kadınlar var. Konu haklılık değil sadece ilgi çekmek yada ilgi çektiğini göstermek.

2 aylar önce
redd
redd

Dahayeni bir doktora ozbek kiz ifitra atti kamera kayitlarinda çıktı adami sucsuz yere dovduler.

2 aylar önce
Mehmet Gülsoy
Mehmet Gülsoy

Kadının omzuna dokunmak 5 yil diyor hukuk düzeninden bahsediyor anladigim bir kadının yanından izinsiz geçmek 5 yil olsun istiyorlar

2 aylar önce
Hatice Seren
Hatice Seren

Bende davası sonuçlanamayan insanlardan biriyim ve elimde hiç bir kanıt yok ne yapmam gerekiyor?

2 aylar önce
Sıdıka Sak
Sıdıka Sak

26:02 ve 26:38 arası konunun özeti. Zamanınız varsa münazaranın tamamını dinlemenizi tavsiye ederim.

2 aylar önce
Uğurcan Bal
Uğurcan Bal

Kadına şiddeti şiddetle bitiremesin eğitim eğitim eğitim

2 aylar önce
fatih okuyucu
fatih okuyucu

avukat hanım diyor ki ifşa edilen erkek lekelendiği için hukuk yoluna başvursun adını temize çıkarmak için savaşsın sonrada diyor ki erkekler ifşa edilsin çünkü hukuk kadına güvenlik ve adalet sağlayamıyor :D

2 aylar önce
lala paşa
lala paşa

Adalet bulunuyor olsaydı kimse sosyal medyada ifşayla uğraşmazdı. Sorun benim kendi adaletimi aramam değil, beni kendi adaletimi aramaya mahkum bırakan sistem.

2 aylar önce
Oguzhan Havutlu
Oguzhan Havutlu

Lütfen bir sonraki programda, lise öğrencisi olup farklı görüşlere sahip iki gencin fikirlerini dinleyin. Bizler bu ülkenin geleceğini geliştirecek nesilleriz ve fikirlerimizin bir basın ve yayın organlarında konuşulması ve bilinmesini çok istiyorum

2 aylar önce
AhMeT Çınar
AhMeT Çınar

YANI KISACASSI BİR BAYANA YADA BİR ERKEGE TEKLİF YAPILACAKSA 2 DEFA DUSUNUN BILMIYORUM SENİ TANIMAM LAZIM GIBI CUMLELER KULLANILIRSA ORDAN UZAK LASIN VE BİR DAHA O KISININ YUZUNU BIKE GORMEDEN KACIN 2. KEZ BAKTIGINIZ İCİN BENİ TAKIP EDIYOR TACIZ EDIYOR DIYİP TACIZ DAVASI ACABILIR GIBI BISEY OLDU SANKI BU KONUSMA LAR DAN... DUSUNDURUCU

2 aylar önce
ramazan çıtak
ramazan çıtak

17 35 doğru söylüyor

2 aylar önce
ramazan çıtak
ramazan çıtak

Bir kişiyi ifşa ettiğiniz zaman kendinizde ifşa oluyorsunuz Kuranda birbirinizin açığını aramayın diyor ama bir suç varsa tehdit ölüm gibi vs o zaman hak almak için geçmişe dayalı davalarda ifşa doğru diğer biçimde adaletli olunmali

2 aylar önce
Sefa Mencütekin
Sefa Mencütekin

Bu tip "iftira ifşa" durumunu bende yaşamıştım. 4 yıl önce üniversite dönemim de amfi de kalabalık bir derste hocanın bana aşağılama ve hakaretvari sözlerine verdiğim cevaplardan dolayı o günün akşamında üniversitenin itiraf sayfasında tam bir linç yedim yemediğim küfür hakaret kalmamisti. Açıkçası bu iftirayı atan kişiyi bulma çabasına da girmedim. Bulsam bile yüksek ihtimal beni taciz etti küfür etti vs. gibisinden itham ve iftiralara maruz kalacaktım. Avukat Hanımın dediği kadar "iftira ifşaya" maruz kalan insan sayısının az olduğunu düşünmüyorum. Diyelim ki haklı ve %10 civarında. Bir hukukçu olarak bir insanın bile iftiraya maruz kalmamasını hakkın adaletin yerini bulması için cabalamasi gerektiğini düşünüyorum.

2 aylar önce
Hatice Kübra Özdemir
Hatice Kübra Özdemir

Bakacak olursak iki tarafın da haklı olduğu yanlar var fakat adaleti sağlamanın da başka yolu kalmadı:((

2 aylar önce
İrem Leyla Kulu
İrem Leyla Kulu

Kadın neler neler anlatıyor diğer kadın sadece liste diyor ya. Çünkü sadrce liateyi biliyor fail utanmalı mğdur değil. Fail intara kalkışıyprsa başkasının canını hem fiziksel hem ruhsal olarak yakıp düşünmeden hareket etmiyorsa sorumluluk almıycak bir insansa hayırdır biz niye faili destekliyrlim küçük bir özürü dile ki bu mağdura da yetmez sonra kalıyor param şuyum buyum diyo madem bunlara feğer veriyorsun başkasın neden maddesel ve manen zarar veriyorsun diyor kadın diğeri sadece liste. Listeden çıkartılan isimler benim gücüm yüksek sen kaybedersin demiş olmazmı bi nevi kendi adaletini sağlamak değil mi bu adalet varken. Listen batsın ya yeter

2 aylar önce
E M İ R
E M İ R

Türkçe karşılığı varken kelimeleri ingilizce olarak söylemek Bir insandan nefret etmem ve onu daha fazla dinlememem için yeter sebeptir !

2 aylar önce
miray yaman
miray yaman

Feyza Altun gelsin

2 aylar önce
Bayram DEMİR
Bayram DEMİR

Örneğin iyisi kötüsü olmaz siz ifşa deyip paylaştıkça normalleşiyor ayrıca memlekette mahkeme var hem yargıç hem savcı hem cellat olamaz insan bişi ifşa edilecekse gerçek bir suçlunun sonrasında başına gelenler olmalı ve yüksek bir çabayla kadınları kıymetsizleştirildiği gerçeğini farketmiyorsunuz bile bu memleketin adı Anadolu bizim kadinimiz hep çok kiymetliydi

2 aylar önce
gereksizBİRİ
gereksizBİRİ

mükkemel bi bölüm

2 aylar önce
Sena Konmaz
Sena Konmaz

Ben taciz edilecegim baskı altında tutulacagim tehtit edilecegim ama erkeğin hayatı kaymasını diye susacağım hadi lan ordan duyurmadigim kimse kalmaz erkek mis mis bana yan bakanın bile canına okurum

2 aylar önce
Gürkan
Gürkan

İnsanların neyin tacize girip neyin girmediği, neyin suç olup olmadığını bilmediği kanun tarafından kaideye alınan bir durum değil sen kanunu bilmek zorundasın diyor yasalarımız Tamam bu bir bahane değil diyor. İyide uygulama iş hiç öyle değil işler öyle yürümüyor maalesef çünkü herkes hukukçu değil ki herkes bugün hangi yasa çıktı dur bir bakayım okuyayım öğreneyim demiyor ki. Onun için bu işlerin bir düzeni olması lazım genel hatlarıyla bir çerçevesinin çizilmesi lazım katılıyorum gerekirse ki gerekiyor bence eğitimler sempozyumlar düzenlenmelidir. MeToo hareketi bir yönüyle iyi ama zaman değişiyor insanlar kavramlar yaşam biçimi hayata bakış açısı yani herşey... Ucu açık konu oldumu kime göre neye göre herkes istediği gibi yorumlayabilir. İftira varsa onurlu insanlar da var bu dünyada intihar edebiliyorlar avukat hanımın şu sözüne maalesef katılamıyorum gitseydi yargıya dava açsın suç duyurusunda bulunsun adam hem haklı olacak hemde kendini temize çıkarmak için kendisi uğraşacak oldu adalet mi bu ? Yargıda işlerin nasıl yürüdüğü de göz önüne alındığında uzun soluklu bir iş kolaylık getirmek lazım birini şikayet mi edecek suç duyurusunda mı bulunacaksın ozaman kolaylaştırın bu işlemleri örnek: e-devlet üzerinden olabilir mesela. Adliye yollarında git gel mağdura da yazık değil mi ? Olay çok boyutlu derine bakarsanız ama yeni bir hareket olarak genel olarak güzel bir şey MeToo iyi art niyet olmaz ise tabiiki. Program güzel olmuş ellerinize sağlık başarılarınızın devamını diliyorum. 👏🙏

2 aylar önce
Mahmut Sami Demirci
Mahmut Sami Demirci

Her yere hukuk fakültesi açılmasının sonucunu bu programda görüyoruz her bölümde iki konuktan biri banko avukat

2 aylar önce
HEM DEM
HEM DEM

Azınlık haklarindan bahsederken turkiyede bu kadinin gelip %10 suçsuz iftira atılmış erkekler önemli değil diyor. %10 un ne kadar buyuk bir yuzdelik olduğunu aklı almıyor mu?

2 aylar önce
ben ten
ben ten

Turkiyede tacize uğramayan bir kadın olduğuna inanmıyorum, yani diyor ki benim öz oğlum da, babam da, kardeşim de, amcam da, dayım da yani kısaca kendi sulelamdeki ve tüm Turkiyede ki bütün erkekler tacizci, sapık ve Allahtan korkmayan insanlar, diyor. Bu kadar aşağılayıcı, bu kadar feminazilik kokan bir cümle duymadım hayatımda. Bu cümleden sonra videonun devamını izleme gereği bile duymadım.

2 aylar önce
Devrim Poyraz
Devrim Poyraz

Yeminle hoşlandığım kıza yazmaktan korkuyorum artık taciz ediliyorum diye ihpar eder diye 😂😂

2 aylar önce
Hamza Akca
Hamza Akca

hani iftira atanlar dava açabiliyormuş ya, o insanlar davaları açtıktan sonra insanların gözünde nasıl kalacaklar? o ortaya atılan iğrenç suçlamalar hayatları boyunca peşlerini bırakmayacaklar ve asla geri dönüşü olmayan bir zarar bırakacaktır. Madur sayısı %10 u geçmez diyorsunuz hangi kaynaklardan yararlanıyorsunuz? onun dışında, %10 az bir rakam değil. hayatı tamamiyle mahvolan, kariyeri mahvolan insanlardan bahsediyoruz. bu insanların aileleri, sülaleleri var. yalnızca kendileri etkilenmiyor bu karalanmadan. Ben gerçekten bir kere feminizmi savunurken feminaziler tarafından karalanmaya başladım. twitteri sildim birdahada Türk postlarına yazmaya tövbe ettim. çok toxic bir ortam orası.

2 aylar önce
Toros
Toros

kadın sanıyor ki ifşa edilenlerin hepsi tecavüzcü tacizci. keşke öyle olsa ama değil. kadınların ellerindeki sonsuz gücü kötüye kullanıyor. benim yaşadığım sokakta bu olaydan mağdur eski bir fizik öğretmeni var. öğrencisi not kavgası yüzünden öğretmenine iftira atıyor. adamı karısı terk ediyor, çocukları suratına bakmıyor, işinden oluyor, gururu 5 paralık oluyor. iş işten geçtikten sonra öğrencisi de gelip özür diliyor. adam şu anda 55 yaşında markette kasiyerlik yapıyor her şeyden önemlisi ailesinin gözünde bir tecavüzcü.

2 aylar önce
peri
peri

birisi flört anlamında bi davranışta bulunup karşı taraftan da rahatsız olduğuna dair bir geri bildirim almıyorsa ve aylar sonra paylaşım yapılmasını pek akıl işi bulmuyorum. çok daha etkili aynı anda rahatsız olduğunu sesli bir şekilde ifade etmeyi.

2 aylar önce
peri
peri

ama ifşanın birkoç insan için olumlu bir şey olduğunu düşünüyorum yalnızca aptal insan her şeyi kullanımı olumsuz etkiliyor

2 aylar önce
Ayşe Karaman
Ayşe Karaman

Kadınları çocukları hayvanları yıllarca ve yıllarca taciz şiddet tecavüz ile sindirip susuturup canlarını yaktınız. Ve yetmedi utandirdiniz kinadiniz sucladiniz... Yaşadıklarından korktular sustular. Söylediklerinde başlarına geleceklerden korktular sustular. Onlarcası intihar etti. Yüzlercesi başına geleni kaldıramadı susmaninda verdiği sıkışmışlık ile doğru karar alamayan doğru düşünemeyen kadınlar oldular. Hep korkuyla yaşadık. Kadın olmak korkmak demekti. Şimdi sıra erkeklerde korkmak yanlış anlaşılmak saldırı dışlanma ne demek öğrenin bakalım. Hadi bakalım.

2 aylar önce
Rex Winz
Rex Winz

Avukat Hanım, bok at izi kalsın diye bir şey vardır. Kişi suçsuzsa kendini savunsa bile o adam suçsuzlukla bilinmeyecek bok atıldığı şeklinde hatırlanacaktır. Siz her ifşayı doğrudan kadın haklı gibi görüp bu tez üzerinden yürüyorsunuz ama hadi iftira atıyorsa? ifşalanan o gruptan 10 kişiden 9'u gerçekten tacizciyse ama 1'i arada kaynadıysa ve hayatı bittiyse? Toplumun içine çıkamaz hale geldiyse? O kadar kolay söylüyorsunuz ki "ee biz ifşaladık madem suçlu değil o da kendini savunsun, suçlu değilse niye intihar etti?" ya kendinizde misiniz? Suçlu adam intihar etmez gururlu insan intihar eder. Kafayı mı yediniz anlamıyorum ki sapla samanı birbirinden ayırın. Bakın arkadaşlar ülkede adalet sisteminin, araştırma sisteminin olmamasından dolayı çıkıyor bu tartışmalar ve bu tartışmalarda asla doğru orta bir karar bulunamaz. Herkes kendi açısından haklı çünkü. Bunları tartışa tartışa bitiremeyiz. Ama ülkedeki sistemin ne kadar kokuştuğunu tartışırsak belki bir şeyleri düzeltiriz. Denetim mekanizmaları koyacaksınız, uzman psikologlar ifşa edeni de suçlananı da inceleyecek, meselenin derinine inecek gizlice yapılacak bunlar. Bu tarz profosyonel kuruluşlar açılmadıkça ifşalar da, tacizler de cinayetler de devam edecek. Sorun 1eğitim 2ekonomik (ki eğitimli olursan ol ekonomi kötü giderse eğitimi de siler süpürür) 3psikolojik ki psikoloji de ekonomi ve eğitimle doğrudan alakalıdır. Bu üç alanı düzeltemezsek adalet kendi içinde böyle kumda oynar durur. Boşa dönen bir çark. Önce eğitim ve ekonomiyi düzeltecek adam diye seçtiğimiz bir halta yaramayan 600 kişi. Gelin bunları düşünün biraz da.

2 aylar önce
efkarlı sporcu 58
efkarlı sporcu 58

Feministlik kadınları korumak amaclı değil tamamen empati oluşturan bir düşüncedir adaletin kadını erkeği olmaz mağdur kimse o korunmalı erkeği kadını olmz tacize erkekte uğrayabilir azda olsa olabilir

2 aylar önce
Aydın Akatın
Aydın Akatın

Suçlu her kim olursa olsun ifşa edilmeli

2 aylar önce
İhsan Abi
İhsan Abi

Hadese ifşaa jgp.

2 aylar önce
İhsan Abi
İhsan Abi

Güzelllll ifşaaaa

2 aylar önce
alp sercin
alp sercin

hani o bahsettiğiniz üstünden genelleme yaptığınız tüm erkeklere potansiyel sapık gözüyle bakmanıza neden olan erkek varya gece sokakta yürüyen kadın gördüğümde sırf potansiyel sapık gözüyle bakılmakdan nefret ettiğim için yolumu değiştirdiğimde ara sokakta ne bakıyosun diye o örnek verdiğiniz erkek benide öldürüyo be kardeşim bu durumda ölen benim potansiyel sapıkda benim, biz eşit miyiz sizce diyarbakırda nöbet tutan anneler kadın değil mi anadoluda köyde herşeyden habersiz büyüyen kız çocukları gözünüzde kadın değil mi erkeğin öldürdüğü erkek de size ekmek çıkmaz diye laf etmiyosunuz kadının eziyet ettiği kadını görünce ikiside kadın burası tehlikeli bölge deyip laf etmiyosunuz feminizm ülkenin batı kısmında ki kadınların etliye sütlüye karışmadan algı yaratıp kendini üstün tutmaya çalışmasından başka bir şey değil çünkü siz kendi ülkenizdeki kadını bile bölge bölge ayırıp ona göre savunuyosunuz siz bazıları insan bile olamıyosunuz eşitlik diyosanız her konuya bakmalısınız

2 aylar önce
Sadık ŞİYAK
Sadık ŞİYAK

- Selam güzellik + Evet arkadaşlar adli işlemler başlatıldı

2 aylar önce
Yaşar Çınar
Yaşar Çınar

Sen çıplak fotoğraflarını birine yolluyorsan ve bu kişiye medeni kanuna göre bağlı değilsen, o fotoğraflar istediği gibi yayılabilir. Sonra ağlamayacaksin

2 aylar önce
Ferkan Özbolat
Ferkan Özbolat

İzlerken sıkıldım

3 aylar önce
Hacer
Hacer

iki tarafın da eğitimli olması çok kaliteli bir tartışma olmuş (İstanbul sözleşmesi konulu yansıma yapılırken bana yazdılar diyen taraftan sonra olması gerekenin bu olduğunu anladık)

3 aylar önce
EYÜP kara
EYÜP kara

Bi erkek olarak doğal olarak kadinlardan hoslanmam gerekiyor ama bu feminist kadinlardan miğdem bulanıyor sanki kadin degillerde başka birturler elini omuzuna atmisda beş yildan başliyormuş cezasi sanki kadınin omzuna erkek eli degince üzüntüsü den kahroldu yok ya bunlar nasil varliklar anlamak mümkün değil feministler o kadar iticisiniz ki miğdemi bulandiriyorsunuz emin olun bir cok erkek te benzer duygular hissediyordur size karşı erkekler kadinlar lgbti ve feministler böyle bir sey iste

3 aylar önce
IEGOI ENES
IEGOI ENES

Allahım nasıl bir dünyada yasiyoz allah icin ya kiyamet gelsede bitse bu dunya

3 aylar önce
Thrsd Yilmaz
Thrsd Yilmaz

Her şekilde siz mi haklısınız işte bu yüzden yerin altında yatiyorsunuz biz üstünde..

3 aylar önce
ciel suuu
ciel suuu

Ülke batıyor ben size söyliyim bu saatten so ra masum erkek kalmaz ne sanatçı ne dindar ne devlette ki üst düzeyde ki insanlar çünkü Türkiye son zamanlarda öyle insanlar türedi ki sırf like sayısı artsın diye çok rahat bir şekil de me too hareketini uygulayacaklardır ve aldıkları her like ile kendilerini tatmin edecekler

3 aylar önce
akıl sağlığını kaybet
akıl sağlığını kaybet

bu insanlar genelde tiwiter da mazlum edebiyatı yaparak dikkat çekmeye çalışıyor

3 aylar önce
Mehmet E
Mehmet E

İfşa edilenin iftiraya uğrmama ihtimali sıfırsa ve hukuksal olarak suç değilse edilebilir. Ama yüzde bir ihtimal bile -ki bence çok daha fazla- insanları geri dönülemez bir noktaya getirir. Ailesini, işini hatta hayatını kaybedebilir. Hiç alakası olmayan ailesi bile hayatının sonuna kadar töhmet altında bu yaftayla yaşamaya mahkum edilir. Mads Mikkelsen in "Jatgen" diye bir filmi var. İlgilenenlere izlemelerini tavsiye ediyorum. Türkçeye Onur savaşı diye çevrildi sanırım.

3 aylar önce
unncssry unncssry
unncssry unncssry

İfşa etmek bir suç varsa insanların ona göre kendini koruması için gerekli ama kendi isteğiyle yaptıkları işleri ben taciz ediliyorum diye iftira ve yalanla paylaşan kadınlar yüzünden insan kanıt olmadan inanamıyor. Düşüncesiz davranışlarla kadının en büyük düşmanı yine kadın oldu.

3 aylar önce
Zorbey Caner
Zorbey Caner

Linç kötüdür sebebi sosyal medyadaki linçlerin %80 sahtedir ve asılsızdır %20 lik kesimin yarısı doğrudur yarısıda karşılıklı yapılan hatalarda bir tarafın karşıya galip gelmek için yaptığı haklı çikma mevzusudur %10 olan kısma laf etmiyoruzdur hanım efendinin dediği gibi onlar mahkemeye çikarılır bazısı yalanda çıkabiliyormuş ama dediğim gibi o sizin düşündüğünüz gibi her linçleme ifşa gerçek değildir hatta bu ifşaların çoğu yalandır uzun lafın kısası sosyal medyadan kimse haklı yada haksız gösterilemez bunun ortamı adliyeler ve mahkemelerdir konuyu uzatmaya gerek yoktur

3 aylar önce
Emre Başkılıç
Emre Başkılıç

Sağ tarafta oturan hanımefendi kim, bilmiyorum. Fakat böyle bir seviye, kültür, izah tarzı, donanım pek az insanda mevcut. Özellikle bu birikimde olan kişinin bir hanımefendi olması daha da umut verici niteliktedir. Kendisini cinsiyetinden soyutlamış ve yalnızca "düşünebilen" bir varlık olarak addederek bu özelliğini sonuna dek kullanma kararı almış. Bu çok önemli. Sol tarafta oturan ise maalesef çoğu argümana "subjektif" cevaplar vermiş, kendi istediği gibi konuyu ele almış. Kendi davalarında bu oranın %10 olması, herhangi bir şeyi ispat etmez. Masumların sayısının %10 olduğunu ispat etmez. Ayrıca bir hukukçu, "hukuk dışı" çarelere başvuruyorsa meslekten ihraç edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bir doktor modern tıbbın muhalifi tedavileri uyguluyorsa, bir mühendis fizik kanunlarının alenen ispat ettiği bir meselede itiraz ederek başkalarının canını hiçe sayıyorsa, bir hakem sahada kırmızı kart göstermek yerine futbolcuyu dövmeye kalkıyorsa ihraç edilmelidir. Toplum adaletini kendisi tesis edemez, bireyler neyin suç olduğuna kendisi karar veremez ve hüküm giydiremez. Bunu destekleyen hukukçu ihraç edilmelidir.

3 aylar önce
Dj Sevdist
Dj Sevdist

Bir sonra ki yansıma bölümünde bir homofobik ve bir lgbt üyesi olsa keşke

3 aylar önce
Hamza Yılmaz
Hamza Yılmaz

erkeğin samimi mi yoksa tacizci mi olduğunu anlamak için toplumsal yapımıza, geçmişimize bakabilirsiniz. İslam'a göre erkek kadınla tek başına konuşamaz, Türk kültürüne göre ise kadın el uzatmadan erkek el uzatmaz. Artık nasıl unutturduysanız geçmişimizi erkek ne yapmalı kadın nasıl davranmalı gücü yetmiyor ne olacak durumuna getirdiniz. yapmanız gereken geçmişi olduğu gibi hatırlatmak. kadına böyle saygı vardı-nın yanında erkekte böyleydi denmeli.

3 aylar önce
Toddy Montanaz 3806
Toddy Montanaz 3806

Antitezcilerin nerdeyse hepsi haklı çıktı

3 aylar önce
Abdullah Eymen KAYA
Abdullah Eymen KAYA

Yasalardan, uygulamalardan çare bulamadıysanız endişe etmeyin,Çare sizsiniz 😊 Kötülüğün karşılığı, onun misli (benzeri) olan kötülüktür. Ama kim affeder ve ıslah ederse (dirliği kurup sağlarsa) artık onun ecri Allah'a aittir. Gerçekten O, zalimleri sevmez. (Şura suresi 40. ayet ) Dikkat : Sakın bireysel olarak denemeyiniz. Sadece Devlet ve Yönetim mekanizmasını elinde tutanlar için üretilmiştir. ÜRÜNÜN YANLIŞ KULLANIMDAN DOLAYI OLUŞABİLECEK TÜM SORUMLULUK KULLANICIYA AİTTİR.ŞAHSIM VE İNANÇ SİSTEMİM ASLA MESUL TUTULAMAZ !

3 aylar önce
Gökay Şener
Gökay Şener

Zeynep Direk aldığı ve verdiği felsefe eğitiminin hakkını bu tartışmada bence fazlasıyla vermiş.

3 aylar önce
Emirhan YILMAZ
Emirhan YILMAZ

Kadın iftira atmadığını ispatlarsa adam ceza alsın ama ispatliyamıyorsa hiç bişey yapılamaz kusura bakmayın bu cinayette bile böyle ayrıca adalet kadın üstünlüğü demek deildir burda herkes adaleti kadın üstünlüğü olarak belirtmiş

3 aylar önce
Muhammed Ali Akdeniz
Muhammed Ali Akdeniz

_"Benim tek dileğim: *ifşa etme gereği duymadan hakkımızı arayabileceğimiz bir hukuk düzeninin gerçekten kuruluyor olması.*"_

3 aylar önce

Sonraki

Mahrem 1. Bölüm

1:10:25

Mahrem 1. Bölüm

TRT 1

görünümler 1,9 Mn

Anket Defteri 1. Bölüm - Oğuzhan Uğur

28:36

Anket Defteri 1. Bölüm - Oğuzhan Uğur

melek mosso

görünümler 258 B

Ada Masalı 2. Bölüm

2:17:50

Ada Masalı 2. Bölüm

Ada Masalı

görünümler 2 Mn

tv100 - Canlı Yayın ᴴᴰ

tv100 - Canlı Yayın ᴴᴰ

TV100

görünümler 814

KATARSİS - 2. Bölüm ( Oğuzhan UĞUR )

35:54

Mahrem 1. Bölüm

1:10:25

Mahrem 1. Bölüm

TRT 1

görünümler 1,9 Mn

HILAL - 'LABIRENT' DANCE PERFORMANCE MV

3:31

Kahraman Babam 8. Bölüm (FİNAL) Fragman

1:04

Kahraman Babam 8. Bölüm (FİNAL) Fragman

Kahraman Babam

görünümler 356 B

Race Highlights | 2021 British Grand Prix

7:02