Kim Haklı? LGBT ve Homofobi Tartışması I Yansıma #11

  • katma 2 aylar önce

    BaBaLa TV

    Şafak Çoştu ve Emine Baktaş’ın hazırlayıp sunduğu, zıt düşünceli insanların konuk olduğu Yansıma programının bu haftaki konusu “LGBT ve HOMOFOBİ”.

    Babala TV TRplace kanalına abone olmak için 👉 bit.ly/BabalaTV

    Konuklarımız; “Eşcinsellik bir tercih olamaz!” diyen Psikolog Hayrettin Şahin ve “Eşcinsellik bir hastalık değildir!” diyen Sanatçı Harun Nuri Ateş.

    Bu hafta kimin haklı olduğunu düşünüyorsanız Babala TV Instagram hesabında bulunan ankete katılabilirsiniz: babalativi

    Gelecek bölümlerde konuklarımıza sorular sormak isterseniz Babala TV Instagram hesabının paylaşımlarını takip edebilirsiniz.

    Babala TV Instagram Hesabı: babalativi

    Bir sonraki bölüm için görüş ve önerilerinizi yorum kısmına yazabilirsiniz.

    Sunucularımız:

    Şafak Çoştu: safakcostu
    Emine Baktaş: emine_baktas

    Konuklarımız:

    Harun Nuri Ateş: nuriharunates
    Harun Nuri Ateş / TRplace Music: bit.ly/3fAmtjZ

    Hayrettin Şahin: psikologhay...

Can ysmn
Can ysmn

18 yaşı ne alaka 18 olunca büyümüş mü oluyor bunu kim belirliyor ayrıca ozaman çocukların evcilik oynamasına da karşı gelicek siniz kardeşim

2 saatler önce
Noobie
Noobie

Hiç pridelarda makyaj yapılmış çocuk görmedim ama yüz boyama sadece kadının daha kadınsı olması için yapılan bi şey değil, tatil yerlerinde yüzlerine kelebek çizilen çocuklara da karşı mısınız? Ya da inuitlerin çocuklarına da yaptıkları geleneksel makyajlarına da karşı mısınız? Bu sizin her şeyi maskülen ve feminen sınırlar içerisinde düşündüğünüzü gösterir. Bir insan babasız büyüdüğü için eksik hissediyosa bu (sevgi bağı dışında konuşuyorum) etrafı ona öyle hissettirdiği içindir ve bu onu babasız büyütmeyi tercih etmiş annenin değil ataerke sıkı sıkı bağımlı toplumun sorunudur, farkinda olup degistirirseniz cocuklara yasattiginiz kodlari ve travmalari azaltabilirsiniz. Babasını hiç tanımamış bir çocuk eğer "babasizlik kötüdür" kodu yuklenmezse umrunda bile olmaz. Ebeveynlikte cinsiyetler değil ebeveynlik sorumluluğu önemlidir. Bence bunu sorun olarak gören bir erkeğin asil sorunu toplumda cok saglam olan yerinin sarsilmaya baslamasindan duydugu kaygidir. Ben düğünümde herkesi katı bi şekilde çocuklara gelinlik giydirmeyin diye uyarmama rağmen 3 yaşındaki yeğenime kadar tüm kız çocuklar gelinlikle geldi ama oğlan cocuklar gayet serbest giydirilmisti. Cocuklarin suratlarindaki boyaya gelene kadar heteronormatiflerin çok şeylerini düzeltmesi lazım, önce bi onları halledin boyayı makyajı konuşuruz:)

5 saatler önce
öz ca
öz ca

1.deniyor ki 'cinsel arzu duymak sebebiyledir' bu laf doğru değil çünkü üreme vasfı olmayan ve üreme vasfını yitirmiş bir hetero cinsel arzu duyuyor. 2.deniyor ki 'eşcinsellik yaygınlaşır' eşcinselliğin yaygınlaşması gibi bir durum söz konusu olamaz. eşcinselliğe insanın içinde meyyil varsa olur yoksa olmaz.bu lafı diyenler eşcinsellerin görünürlüğünden rahatsızlardır. 3.'islamda eşcinsellik sapkınlık' deniyor. islam alimlerinin çoğu livataya zina der çünkü kadında kadına ve erkekte erkeğe ve kadın erkek cinsel arzu duyabilir ama eşcinsel ilişki olursa bu zinadır ve zina haramdır ama 'aynı cinsler birbirine cinsel arzu duyamaz ' diyenler livatada zina değil der. bunu hanefiler diyor. hanefilere göre eşcinsellik=eşcinsel ilişkidir ve buda kişinin eliyle kendini tatmin etmesi gibidir.aynı cinsler birbirine cinsel arzu duyamaz. hanefi mezhebi dışındaki mezhepler cinsiyet=cinsel yönelim eşitliğini kabul etmiyor 4. deniyor ki 'erkek ve kadın eşit değil 'Allah' erkeklerin kadınların üzerinde maruf ile haklarının aynısına (misline ) kadınlarda sahip olmalıdır ama kadınlar erkeklerin sahip olduğu bir çok hakka sahip değil(derece)(bakara.228) bunu müfessirler böyle anlarlar. bu ayette Allah cinsiyet eşitliği istiyor. kadınlarda erkeklerin sahip olduğu hakların aynısına maruf ile sahip olmalıdır ama kadınlar erkeklerin sahip olduğu bir çok hakka sahip değil. 5.deniyor ki islamda cinsiyete dayalı rol dağılımı vardır. Eğer böyle olsaydı o zaman imam ev dışı işlerle ve hz fatıma ana ev içi işleriyle ilgilenirdi ve resul (s.a.v) hükmetmesine gerek kalmazdı ama bunu resul (s.a.v) her iki eşin halini esas alarak hükmetti. İbni mesud evde çocuklara bakardı ve eşi Zeynep ise çalışıp evin geçimini temin ederdi. Resul (s.a.v) sorunca ‘zeynebe yapmaya devam et bu sadakadır’ dedi. Zaten erkeğin harcamasına da sadaka deniyor 6.deniyor ki ' erkek gibi kadın ve karı gibi erkekler oluşturuluyor' bir erkeğin içinde kadınlığa has kılınan huylara meyil varsa o öyle yetişir ve bir kadının içinde erkekliğe has kılınan huylara meyil varsa o öyle büyür. bu yüzdende imam şafii boşandıktan sonra çocuk kimi istiyorsa onda kalır diyor çünkü o erkek kadınlığa has kılınan huylara meyil varsa o çocuk babanın yanında da olsa da öyle büyür

5 saatler önce
öz ca
öz ca

evlilik için üreme olmalı diyorlar ama üreme vasfı olmayan heterolar rahatça evleniyorlar.evlilik cinsel arzu tatminidir. eşcinsellerde birbirine cinsel arzu duyuyor

5 saatler önce
Josef But Sad
Josef But Sad

Dinimde yasak olan birşeye malesef ki saygı da duymam sevgi de duymam.

9 saatler önce
Adem Avcı
Adem Avcı

Adam usta gay

10 saatler önce
blurry face
blurry face

10:57 Ben ergenliğe girmiş her bireyin kendi yönelimini seçebileceğini ve neyi isteyip neyi istemediğine de karar verbilceğini düşünüyorum yani 18 yaş altı insanları birey olarak saymamak bence saçma bir davranış

11 saatler önce
Çikolatalı Pasta
Çikolatalı Pasta

YÖK başkanı Yekta SARAÇ ile bi üniversite öğrencisi bir araya gelip neden Türkiye'de her bölümde atama sayısının ve yapılacak istihdamın çok üstünde öğrenci alındığı 100 kişi atanan bölümlere 1500 öğrenci mezun edildiği konusunda tartışsınlar

Gün önce
IbsIEaglepaw 1
IbsIEaglepaw 1

Kuranı Kerim eşcinselligi yasaklamış ve lanetlemiştir hatta helak olan kavim bile var

Gün önce
Sangwoo Oh
Sangwoo Oh

Sarı saçlı ablam önyargılı olmak istemem fakat homofobik miyiz ki azıcık? Bu arada istersem Killua vücut yastığıyla işi pişiririm bu sizi gram alakadar etmez.

Gün önce
Just Hmm
Just Hmm

Erkek adam YY kromozomlu olur o ne öyle yarısı erkek yarısı kadın erkek mi olur XY de neymiş üretim hatası gibi.

Gün önce
Tufan
Tufan

Lgbt liler diyor ki :D Biz ötekileşmemek istiyoruz, farklılaşmamak istiyoruz :D :D :D:D Komediler yeminle... Zaten siz kendinizi gruplaştırıp lgbt yi bırak üyesi bile denmesine karşı olup kendinizi bireyi olarak farklılaştırmanızdan herşeyi sizin başlattığınız ortada

Gün önce
Tufan
Tufan

Aslında demiş ya değişmek kolay değil diye, Aksini iddia ediyorum değişmek kolay. Sadece sonuca varılmayacak yoldan gidersen senin için değişmek imkansızdır. Ama doğru yoldan denersen ilk seferde başarırsın. Nasıl dünyaya gelirken erkek gibi hissediyorsan anne karnından beri, sonradan birden dönüyorsan bu kadar kolaydır.

Gün önce
Glaxy Undel
Glaxy Undel

tek denilecek şey şudur Sanane bitti

Gün önce
sefa.ilerisoy
sefa.ilerisoy

Adama gıcık oldum Piskolok olan

Gün önce
sefa.ilerisoy
sefa.ilerisoy

Homofobi öldürür LGBT değil

Gün önce

Abi merak ediyorum bu eşcinsellerin çocuğu nasıl oluyor evlat edinmiyolarmı e böyleyse biyolojik açıdan bir yumurtanın bir sperme ihtiyacı yok mu dünyanın çoğunluğu eşcinsel olsa bu insanlığın soyunun kurumasına neden olmaz mı kendi sonumuzu kendi ellerimizle getirmiş oluruz eşcinseller kendilerine saygı duyulmasını istiyor ama yorumların bir kısmını okudum heterolara kendi görüşlerini ifade etti diye cahiller diyen insanlar var vermedikleri saygıyı nasıl beklerler gerçekten anlamıyorum

2 gün önce
erssky92
erssky92

yorumumu silmeyin 😂

2 gün önce
Panpella
Panpella

Böyle insanlara diploma vermesinler

2 gün önce
Solita
Solita

Cinsel yönelimler kimsenin tercihi değildir ve kimsenin yönlerdirmesiyle değişmez veya etkilenmez.. Kendi içinden gelen bi içgüdü gibi. Ayrıca sizene ab yani niye bi nefret besliyosunuz niye dışlıyosunuz SİZENE herkes istedigi kisiyle olabilir ve bu kimseyi ilgilendirmez.

2 gün önce
Solita
Solita

Bu adam nasıl psikolog olmuş ya..

2 gün önce
love of ///M
love of ///M

Piskologun ureme hakkinda dedigi seyi yanlis anlamis her kes

2 gün önce
Peterhernandez
Peterhernandez

Zeki Müren olayı için şunu söyleyebilirim, örneğin Amerika'da siyahiler özellikle 1960-70 lerde toplum tarafından kabullenilmeye başlandığında bazı siyahiler diğerlerine göre çok fazla eşitlik hissetti çünkü ya sanatçıydı ya da müzisyen ya da oyuncu vs. Ama ne zaman o sahneden inse diğer siyahiler gibi ayrımcılığı yaşadı. Maalesef bu dünya da böyle dışlanan biri eğer insan eğlendirme sektöründeyse o kişi bulunduğu zümreden farklı bir fanusa koyuluyor. Evet Zeki Müren'e çok saygı duyuluyordu fakat günlük hayatı ve ya tanınmadığı yerlerde yaşadığı zorbalık bitti mi sandık gerçekten ?

2 gün önce
Turan
Turan

😡Güzelim gökkuşağını sembölünüz sembolünüz yaptınızya sssss...... neyse şimdi dava açarlar bu ssssss........

3 gün önce
Ahmet
Ahmet

Cübbeli Ahmet Hoca VS. Celal Şengör

3 gün önce
ToxiC FRKn
ToxiC FRKn

ALLAH biz insanı ve erkek ve dişi olarak yarattık diyor bu cehennem ateşi yönelim diyor. bunu savunan normal sayanda bununla aynı yerde. cehennem ateşinde.

3 gün önce
Nova Lillium
Nova Lillium

Cehenneme tek gidişlik bir biletim varsa dahi bu beni alakadar eder, bana cennetten yer satın aldırarak yardım etmiş olmazsın

2 gün önce
chanyeol🔗
chanyeol🔗

Abi biz allaha inanmıyoruz ne yapıvan peki zorla din kurallarını mı bana dayatacaksın

2 gün önce
ToxiC FRKn
ToxiC FRKn

hiç bir dinde yeri yok adam hala sapıklığı yönelim diyor. ve savunuyor. çocuk istirmarcısı sapıklar bunlara yönelenlerde aynı katagorideler.

3 gün önce
Büşra Sarıdağ
Büşra Sarıdağ

çocuk istismarcısı sapıkların çoğunluğu nedense islam ülkelerinde ama sen bilirsin

2 gün önce
Bay Pipo
Bay Pipo

kirpiğim uzun olduğu için de annem nasıl duracak diye rimel sürermiş. ne oldu cinsel yönelimim mi değişti. 28 yaşıma geldim evlendim barklandım. Üredikte ne oldu yani kuru kalabalıktan başka bir şey var mı?

3 gün önce
Zeynep Özkan
Zeynep Özkan

Allah kimseyi böyle bir psikoloğun eline düşürmesin ne kadar sınırlı düşünen ne kadar kendi gerçeklerine ve toplumun getirdiği zorunluluklara bağlı biri… Çocuklarına, ailesine sabır diliyorum

3 gün önce
TİNY-BANGTAN
TİNY-BANGTAN

Öncelikle herkesin cinsel yönelimi kendine kim nasıl olmak istiyorsa öyle olabilir sözde özgür bir ülkede yaşıyoruz ama bazı insanlar saygı duymak ne demek bilmiyor bir durum senin hoşuna gitmiyor olabilir ama o kişi senin düşüncene göre yaşayamaz bir durumdan Rahatsız oluyorsan o konuyla ilgilenme ben biseksüel bir bireyim ve kız olmama rağmen kız arkadaşım var benim daha önce erkek arkadaşım da oldu erkeklere güvensizliğim fazla kız arkadaşım olduğu için mutluyum beni anlıyor benim gibi hissediyor saygı duyulmalı

3 gün önce
İremsu Mutlu
İremsu Mutlu

Lgbt bireyi çok akıcı ve güzel konuşuyor ya aynı zamanda haklı :)

4 gün önce
İremsu Mutlu
İremsu Mutlu

@Darklles niye mal?

2 gün önce
Darklles
Darklles

Ve mal

2 gün önce
ilem
ilem

sabah kalktık yüzümüzü yıkadık tuvalete girdik çıktık skfndldmdörm aşkım harikasın yaaa

4 gün önce
Ad Soyad
Ad Soyad

Yorumlara baktım da herkes eşcinsel sanırım :D. Muhafazakar biri olarak bu kişilere hak verdiğim bazı noktalar var. Kimse tercihi yüzünden psikolojik, fiziksel veya adına ne derseniz diyin şiddet görmemeli. Herkesin kendi özel hayatı var ve bana zararı olmadıkça bir sıkıntı yok. Herkesin hayati sadece kendini bağlar. Ben bu konuda farklı bir bakış açısındayım. Bu lgbt mevzusunun nüfusu en az zararla azaltmaya yönelik bir politika olduğunu düşünüyorum. Baktığınızda özellikle batı medyasında, dizilerinde lgbtye oldukça ağırlık verilmesi de bunun cabası. Bu kişiler üreme gerçekleştiremeyeceği için gelecek yıllarda nüfus azalmış, nüfusun azalmasıyla birlikte kaynak sıkıntısı çekmemiş oluruz. Ben hem muhafazakar hem de bi o kadar da muhafazakar olmayan biri olarak bu yorumu yazdım. Herkese hayatında bol şans dilerim :)

4 gün önce
no name
no name

Bu adam bi de psikolog mu... vah ki ne vah

5 gün önce
Nova Lillium
Nova Lillium

Psikoloğun, insan duygusundan çok biyolojik seleksiyon hakkında konuşması mı evet...

2 gün önce
kaan altun
kaan altun

bence eş cinsel bir ciftin evlatlik edinmesi yanlış cocugun fikrini almiyorsun sonucta belki yadirgayacak kendini

5 gün önce
kalem alem
kalem alem

Veya babaya ihtiyac duyar.

5 gün önce
bera ayhan müftüoğlu
bera ayhan müftüoğlu

23:21 adama bu dk ya kadar hak verıodm burda sinir oldm

6 gün önce
perzalon
perzalon

14.30 "Bu bu kadar kolay değişebilecek bir şey olsa, inanın kimse öteki olmak istemez bu dünyada." O kadar doğru bir cümle ki

6 gün önce
Janset
Janset

ilkokulda kadınlardan hoşlanmaya çalışıyordum diyor sosyal medyadan etkilenmiş olabilir misiniz diyor max homofobik zekası

6 gün önce
Samet Ünal
Samet Ünal

Size ne kimin ne yaptığından!! Batıyor galiba

6 gün önce
absbshsh D bsksjsksksk
absbshsh D bsksjsksksk

Piskologun kafasini duvara sürte sürte kıvılcım çıkartmak istiyorum SABIR YA RAB

6 gün önce
kampüs gençliği
kampüs gençliği

Grili kız, adam gerçekten eşcinsel mi diye deniyor galiba ajsjskks

6 gün önce
Elif Karataş
Elif Karataş

arkadaslar kanserli hastaya degil kanserin kendisine dusmaniz bunu karistirmayalim lutfen. Bir insani kurtaran butun insanligi kurtarmis gibidir diyen Kurani kerim in sahibi Allahin, yasakladigini kesinlikle savunmuyorum savunmayacagim insaAllah. lutfen saygili ve dosdogru olalim.

6 gün önce
Lavendaire A.
Lavendaire A.

Padişahların erkek sevgilileri vardı demez mi birde iyice saçmaladı iki tarafta oraya ben çıkacaktım var yaaa tugjtgjrjfjrjjfhgh

6 gün önce
Furkan Yenice
Furkan Yenice

Yanlış sorular ile sohbeti iyice karman çorman ettiniz.Sanatçı olan beyefendi sizinle çok bile konuşuyor.Toksik bir muhabbet olmuş ben onun yerinde olsam çoktan kalkar giderdim.Psikoloğun kendisi anlam karmaşası yasıyor sunucular ise cok yüzeysel konuşulanlari anlayacak kapasitede bile değiller.Konuya yaklaşım tarzları ve sordukları sorular bunu kanıtlıyor.

6 gün önce
umutt arslan
umutt arslan

homofobik olanı haklı

7 gün önce
ENES Z.
ENES Z.

Eşcinsel bir evlilik olamaz

7 gün önce
İpek Göven
İpek Göven

erkek adamın erkek oğlu olur veya erkek adamın erkek damadı olur ya kadın kadının kadın kızı olur veya kadın kadının kadın gelini olur

7 gün önce
alkım yaprak geçin
alkım yaprak geçin

makyaj yapan erkeklerin eşcinsel olduğu anlamına gelmiyor

7 gün önce
Anıl Zorlu
Anıl Zorlu

Tartışmasız kazanan psikolog abi

7 gün önce
Anıl Zorlu
Anıl Zorlu

Psikolog abimiz doğru söylüyor

7 gün önce
Ayşenur 4-9-13
Ayşenur 4-9-13

Bayan diyiyo ya

7 gün önce
есть хорошие филмы для вас
есть хорошие филмы для вас

Bazı insanlar ünlü olmak için , bazıları kolay yoldan para kazanmak için bu yola baş vuruyor. Ben şahsen oğlumun böyle olmasını istəməm.çocuklar bunlara bakiyor gay olmadığı halda kendini öyle hiss ediyor. O yüzden mümkün kadar böyle insanları çocuklardan uzak tutalım

7 gün önce
Ceren Arslan
Ceren Arslan

Arkadaşlar islamiyette eşcinselliğin caiz olmamasının sebebi 2 erkeğin veya 2 kadının birbirlerini sevmesi veya aşık olması değildir. İslamiyetin yani ALLAH'ın caiz kılmadığı şey 2 erkeğin veya 2 kadının birbirlerine meyil etmeleri , ilişkiye girmeleridir. Ona bakarsanız aynı şekilde 1 erkek ve 1 kadın birbirlerini sevebilirler veya aşık olabilirler ama birbirlerine meyil etmeleri , cinsel ilişkiye girmeleri nikahsız dinimizde haramdır. Yani islam sevgiye veya aşka karşı değildir. Aşk , sevgi ve cinsellik çok farklı şeylerdir. Lütfen bu kavramları karıştırmayın. Ona bakarsanız hz. Ebu bekir sıddık (r.a) peygamber efendimiz (s.a.v) aşıktı ama bu aşk sizin bildiğiniz aşklara benzemeyen bir aşktı ve onun aşkı ona cenneti kazandırdı. Demem o ki dinimiz aşka ve sevgiye karşı değildir. Karşı olduğu şey Allah'ın sevmediği ve kuran ı kerimde 'pis iş' olarak belirttiği eylemdir. Lütfen bunların farkında olalım. Sizi seviyorum💚 Saygı ile kalın..

7 gün önce
Levent Paşaoğlu
Levent Paşaoğlu

LGBT'yi savunan adam bir tık daha feminen olsa gözlerimizin önünde kadına dönüşecek. Peh, beni temsil edecek adamlara bak.

8 gün önce
Tsubasa Senpai
Tsubasa Senpai

Evliliğin amacının üremek olduğunu düşünmüyorum, ben evleneceğim insanla üremek için değil onu sevdiğim için, onun benim hayat arkadaşım olmasını istediğim için evlenirim, tabi buna karşı tarafta razıysa. Ayrıca evleneceğim kişinin kadın ya da erkek olması benim için fark etmez, sonuçta onu seviyorum dimi? Seveceğim insanı seçebileceğimi düşünmüyorum. Şunu da eklemek istiyorum, (Konuyu dine bağlamak doğru olur mu bilmiyorum, ama bu şekilde düşünenlere de bir cevap vermek istiyorum.) dünyada Müslüman olan bir sürü insan var. Bunların arasında LGBT bireyi olanda var olmayanda var, olmayıp destekleyenler de var. Benim dinimde yani Müslümanlıkta bir erkek bir erkeği sevebilir, bir kadın da bir kadını sevebilir. Ancak cinsel bir ilişkiye giremez. (Ben bu şekilde diye biliyorum eğer değilse beni aydınlatın lütfen) (sizin dininiz de farklı olabilir ama benim dinimde bu şekilde, eğer sizin dininizde ki düşünce farklı ise, banimle paylaşırsanız mutlu olurum) [ne yazmışım be]

8 gün önce
Arda Turan
Arda Turan

İnsanın hem cinsine aşık olması imkansızdır buna hormonlar izin vermez zaten eşcinsel insanlar sonradan psikolojik veya çevreden etkilenerek olurlar doğuştan gelen birşey değil yani bilim kabul etmez ben desteklemiyorum yani

8 gün önce
yasin çağlayan
yasin çağlayan

Erkek ve kadın vardır.Başka cinsiyet yoktur

8 gün önce
Ateist Kedi
Ateist Kedi

Nuri Ateş her sıkıştığında özgürlük üstüne yürüyor arkadaşlar bir şeyin özgür bir ortamda olması onun doğru olduğunu göstermez.

8 gün önce
salyangoz
salyangoz

Evliliğin amacı üremek midir ne..?!?

8 gün önce
halime kutuk
halime kutuk

Psikolog Hayrettin bilimsel olarak değil kendi düşüncelerini söylüyor. Bağnaz ve cahil.

8 gün önce
halime kutuk
halime kutuk

@yasin çağlayan doğru ya da yanlış demedim. Sadece psikoloğun konuşma tarzı ve anlattıklarıni eleştirdim.

8 gün önce
yasin çağlayan
yasin çağlayan

Cahil olan lgbtyi normal görenlerdir

8 gün önce
Selami Çiçek
Selami Çiçek

İnsanoğlu ilk doğduğunda kafası boş bir levha gibidir. Sonra duyularla sezgilerle hayatı şekillenmeye başlar. İnsan zamanını neye harcarsa ona benzer.

8 gün önce
Aylin Yıldız
Aylin Yıldız

tob

9 gün önce
OSCAR
OSCAR

Yazıklar olsun insanoğluna ki sapıttı ve hesabını verecektir.

9 gün önce
ALPER TUNGA
ALPER TUNGA

düşünsenize oğlunuz evleniyor eşi erkek.siz var ya tam bir .....................................................

9 gün önce
SyPal Music
SyPal Music

Gel de anlat bunlara

4 gün önce
Kundokaru
Kundokaru

Küçük topluluklar her zaman kaos oluşturur. Mesela örnek vereyim. 2000 insan köpelkerden nefret ettiğini söylediler. Ve başka kişilerde bu kişilere karşıt olarak onlara negatif olacak bi başka küçük bi topluluk kurdular. Ve bu böyle bir döngüye girdi. Tekrar tekrar tekrar ve tekrar. Aynı eşcinseller ve homofobikler gibi. Minik topluluklar yok olmadığı sürece dünyada ne barış nede sevgi kalacaktır..

9 gün önce
Şüheda Özbaş
Şüheda Özbaş

Evliliğin olması için üremenin olması şart diyor. Ne yani o zaman kısır insanların da evlenme hakkının ellerinden alınması gerek. Evliliğin 1.gayesi üremek değil, iki insanın hayatlarını birleştirme isteği değil mi?

9 gün önce
SyPal Music
SyPal Music

İki insanın değil, bir kadının ve bir erkeğin hayatlarını birleştirmesidir evlilik.

4 gün önce
İlayda Deniz
İlayda Deniz

Ben de lgbt karşıtı biriyim böyle bir şeyin sadece özenmekten ibaret olduğunu düşünüyorum fakat videodaki psikolog beyin düşünce tarzını baya saçma buldum konuşmaları okumuş psikolog olmuş birine göre çok cahilce karşı olmama rağmen beni bile sinir etti konuşma tarzı ve düşünce yapısı

9 gün önce
Adamin Benim
Adamin Benim

Ozenmeyle alakasi yok kardeşim. Sen mesela istegin kasae zorla kendo cinsinden hoslanamazsin. Ben de hoslanamam. Igrenc geliyor. Topluma aykiri ama onlarin yaratılışı bu. Napabilirsin ki onlari boyle yaradan Allah.

5 gün önce
Seza Arslan
Seza Arslan

Adam genellikle kadınlara bakarak konuşuyor yani eşcinsel bireyi saymiyo peki bu saygısızlık degilmi

9 gün önce
FurkandRuby
FurkandRuby

bakın mesela bu eşcinsel kişi gayet iyi biri ve sonsuz saygım var. ama ülkemizde %90 show için olunan bir şey. bu yüzden ülkemiz de saygı duyulmuyor. lgbt üyelerine eskiden bu kadar linç varmıydı? yoktu. tiktok yüzünden insanlar ilgi çekmeye çalıştılar ve farklı gözükmeye çalıştılar ve hepsi lgbt üyesi oldu ve yaptıkları show olduğu için halka cringe geldi ve diğer içgüdüsel olarak lgbt olanlarda dışlandı :)

9 gün önce
Dedeas Fatih
Dedeas Fatih

İnsanlar hala birbirlerini çözememısler.

9 gün önce
Fatii Eminovna
Fatii Eminovna

Şu sarı saçlı kadın çok saçma sapan konuşuyo. Büyümekle makyajın ne alakası var ki? Makyajın ne yaşı ne de cinsiyeti yok anlayın artık

10 gün önce
Obsession
Obsession

Benim dinim ve inancım Lgbt'yi onaylamıyor evet ama aynı inancım hak yemeyi, kalp kırmayı, insanları yargılamayı, Allah'ın yarattığı her canlıya her türlü kötü yaklaşımı da onaylamıyor! Yani ilk başta "İyi insan ol, sen Allah değilsin, sen yargılayamazsın. Sen sadece etrafına sevgi ve saygıyla yaklaş, kimin cennetlik ve cehennemlik olacağına ben karar veririm" diyor. "Sana düşen etrafında aç, yoksul, muhtaç var mı ona bakmak ; malını paylaşmak, vicdanlı olmak, yardım etmek ve rabbine karşı gelmemek." diyor! O yüzden lütfen insanlara karşı duyarlı olalım, bunlar derin ve hassas konular. Belki günahkâr dediğiniz insanlar sizden çok daha iyi birisidir, belki rabbi onu cennetiyle müjdeleyecektir? Ya kırdığın kalbi Allah seviyorsa?

10 gün önce
DIASPORA
DIASPORA

seviyeli güzel

10 gün önce
Solitario Wolf
Solitario Wolf

psikolog harbiden mantıklı bilimsel akla uygun konuşmuş.adamın amacı karşısındakini yenmek fikrini çürütmek değil tebrik ediyorum.

10 gün önce
Semih Ozdemir
Semih Ozdemir

Afferin lan sevgili escinselci kardesim :) bu kadar sukunetle bu kadar isole bir insana kendini anlatmaya calismak. Ben senin yerinde olsam, bol bol sinirlenirdim herhalde.

10 gün önce
Mehmet Aktaş
Mehmet Aktaş

Doğada ki tüm canlılar karşıt cins ilişki içerisindedir. Sebeplerinden en önemli olana ise, üreme ve nesilin devamıdır. Nesil devam ettirme iç güdüsü, ölüm bilincidir, yani insan ve ya canlı ölüm bilincinde ve stresinde üremek ister. Eğer siz yaşam ömrünü uzatır iseniz, önce üreme isteksizliği daha sonra da eşcinsel ilişki ortaya çıkar. Köpeklerin ömrü bundan 100 yıl öncesinde 2-7 yıl arası değişiyordu. Şimdi ise 5-17 arası değişiyor. 100 yıl önce sokakta iki erkek köpeğin ilişkiye girdiğini göremezsiniz fakat şimdi eminim ki benim gibi binlerce hatta yuzbinlerce insan buna şahitlik etmiştir. Ölüm bilincimiz gittikçe azalıyor ömrümüz gittikçe uzuyor. Dinlere olan inanç da aynı şekilde azalıyor. Birilerinin hayatlarımıza kurallar koymasını istemiyoruz. Yaşlı bir erkeğin genç bir kadın ile birlikte olma isteği ne kadar doğal ve üreme içgüdüsü ile orantılı ise genç bir erkeğin yaşlı bir erkek ile birlikte olması az önce söylediğim sebeplerden dolayı gayet doğal bir eğilimdir. Dinen günah olmasının sebebi de toplumsal düzenin bozulması, gelecek nesillere aktarılması, çok fazla hastalık riski taşıması, ayrıca anal bölge içerisine dışarıdan herhangi bir madde sokulması için tasarlanmış olup farklı sonuçlar da doğurabilir. Kadın ve ya erkek fark etmeksizin anal ilişki çok sakıncalı ve risklidir. Dinen olmasa da bilimsel olarak eşcinsel olmak sadece ve sadece cahil insanların işidir. Doğal eğilim demek insanın evrilmesi anlamına da gelebilir. Yani bir milyon yıl sonra türümüz evrilir ve erkekler doğurganlık kazanıp tek cins bir tür haline gelebiliriz, böylece kadın erkek eşitliği tartışması da kökünden çözüm bulmuş olur ?

10 gün önce
MIR-AZER GENCELI
MIR-AZER GENCELI

Boyle insani proqramlara bele cikartmak katiyen olmaz.

10 gün önce
Geralt of Pimpland
Geralt of Pimpland

Hangisi?

5 gün önce
Gökhan Ayso
Gökhan Ayso

6 yaşında yada ilkokul düzeyinde nasıl cinsel yöneliminin eş cinsine olduğunu fark edebilir ki bir birey ? Cinsellik ergenlikle beraber başlıyor. Alt sınır benim bildiğim 12 bu da çok eski zamanlardaydı. Bunun dışında çocuğun 6 yaşında barbie bebekler ile oynamak istemesi kız çocuğu gibi olduğunu açıklamaz ki. Bende barbie bebekle oynadım. Psikolog üstüne gitmemiş nasıl davranacağını biliyor tabi ancak bu hormon meselesinin anne karnında bile başladığını söylüyor. Yani anne karnındaki çocuğa kız gibi davrandığı zaman bile çocuk bunu hissediyor diyor. Bunun dışında psikologlar ataerkil davranan baba rolünün travmada büyük bir sebep olduğunu söylüyorlar. Ayrıca şahıs diyor ki kişi çocuğuna istediğini yapar bu çocuk istismarı değildir. Dayak atan var makyaj da yapılır ne var diyor. Çünkü bunun bir travmaya bağlı gelişemeyeceğini düşünüyor. Kendisi de bir çok defa dayak yediğini söylüyor. Muhtemelen babasının ataerkil davranışı sonrası babasından intikam almak isteyen bir yapı onu bu travmaya itmiş ve eşcinsel olmuş da olabilir. Ayrıca bir aile çocuğunu istediği gibi yetiştirir algısının bu bireylerde yerleşmiş olması da büyük sıkıntı. Bu insanların evlat edinip daha sonra çocuklarını istismar etmeyeceği ne belli ? Yani iki erkek birey evlat edinecek ve edindikleri evlat da erkek olacak ve kendi öz çocukları olmayan bu evlatlığa bir sapıklık yapmayacakları ne belli ? Avrupa'da böyle siciller var. Yaşlı sübyancı zenginler çocukları evlat edinip ergin yaşa geldikleri dönemde bu çocukları cinsel istekleri ile alakalı kullanıyorlar nasıl olacak ? Son olarak şunu söylemek lazım. Ailenin henüz cinsel yönelimi oluşmamış çocuğuna ilerde senin cinsel yönelimin her ne olursa olsun arkandayım demesi ve çocuğun ilerde acaba erkeklerden mi hoşlanacağım kadınlardan mı diye düşünmesi büyük bir travma sebebi değil mi ? Bunun toplumda normalleşmesini ben kendi adıma kabul edemem. Benimde çocuklarım olacak ve bu durumu normal gösteremem onlara. Sonuç olarak eşcinsel bireyleri anlıyorum arzularını empati edebiliyorum ancak ben evlenmeden bir birlikteliğin ve çocuğun dünyaya gelmesine karşıyken iki eşcinsel bireyin evlat edinmesini hoş karşılayamam. Eşcinsel eylemleri de normal karşılayamam. Bilimsel genetik bir makalenin bilim adamları tarafından kabul edildiğini duymadan buna ruhsal bir rahatsızlık gözü ile bakacağım. Çünkü örneklerini sayıyorum 1- insanlar(!) çocuklara taciz ve tecavüz ediyorlar . 2- İnsanlar(!) akrabaları ile birlikte oluyorlar .(Ensest) 3- İnsanlar(!) evlat edindikleri çocuklara tecavüz ediyorlar. 4- İnsanlar(!) hayvanlara tecavüz ediyorlar. 5- İnsanlar(!) kendi öz kızlarına tecavüz ediyorlar. Bakın bunlar sağlıklı bireyler değil ve biyolojik olmayan bir durumu normal görmem mümkün değil. Eşcinsel hislere sahip bireylerin yanındayım . Özel hayatlarında ne yaptıkları umurumda değil. Ancak bizim çocuklarımızın yanında bu durumları gözümüze sokmalarına karşıyım. Evlat edinmelerine karşıyım. Toplumda infaal yaratmalarına karşıyım. İnsan olarak birey olarak her türlü haklarına saygı duyuyorum ve insanları bilinçlendiriyorum. Çünkü bundan kurtulmaya çalışan arkadaşım da var. Onun gibi olan herkesin yanındayım.

11 gün önce
Murat Kıdır
Murat Kıdır

Önemli olan toplum ahlak sınırları içinde ne yaptığı cinsiyeti ne olduğu umurumuzda olmamalı.

11 gün önce
Geralt of Pimpland
Geralt of Pimpland

Atlarım toplumun ahlak sınırlarına. 100 yıl önce başımı açanı döven de toplumdu. Dinden çıkanın kafasını kesen de.

5 gün önce
Mr.Potato
Mr.Potato

Homofobik adam kadar boş yapan bir insan görmedim.

11 gün önce
SyPal Music
SyPal Music

Tamam bu hayatta sadece sen doğru düşünüyorsun aynen kanka

4 gün önce
lililisapink47
lililisapink47

Bence aşkın cinseyeti yoktur bu benim görsum bi kız kıza aşık ola bilir bir erkek erkeye aşık ola bilirm bu doal bise kanunda kızla erkek çıka bilir diye bise yazmıyo benim görsum bu yani ben LGBT desekliyen isanalardan bitanesiyim bana göre ayrım yapamnız boş yere yani.

11 gün önce
Kemal alp
Kemal alp

ESCINSELLIK HASTALIKTIR.ESCINSELLIGI NORMALLESTIRMEK ISE DUNYA NUFUSU KONTROL ALTINA ALMAK,AILE ,DIN GELENEK VE KULTURLERI YOK ETMEK VE SADECE KURESELCILERIN KONTROL ETTIGI MULKIYETIN OLMADIGI KURESEL KOMUNISM ESITLIK ADI ALTINDA INSANLARI EKONOMIK OLARAK TAMIMIYLA SOMURULDUGU VE UYUTULDUGU BIR DUZEN YARATMAK ISTIYORLAR.LUT KAVMI ENSEST ILISKI ,ESCINSELLIK ,ATEIZM,ACGOZLULUK VE SAYAMADIGIM GUNAHLAR YUZUNDEN HELAK OLDU.ONUN ICIN CARPITMAYA VE INSANLARI YANLIS BILGILENDIRMEYE HIC GEREL YOK.VIDEOYU DERHAL KALDIRIN.

11 gün önce
Salih Temur
Salih Temur

Ağa biz MÜSLÜMANIZ ELHAMDÜLİLLAH bizde eş cinsellik haramdır yeride ALLAH bilir ama cehennem dir diye biliyorum. kısacası kendilerine gelsinler ve MÜSLÜMAN oldukları akıllarina gelsin

12 gün önce
Salih Temur
Salih Temur

@Murathan Aggül bunlar toplumun da psikolojisini bozuyorlar bide diyor dünya çoğaldıkça pislesti bunlar böyle yapmasa milleti galyana getirmese kim sokağa çıkıp bunun Protestosunu yapacak bilader. hepsi bunlar uyup gaza geliyor lar

11 gün önce
Omer Levent
Omer Levent

@Murathan Aggül kardeşim bazı eşcinseller de müslümanım diyor zaten birde lut kavmini biraz araştır orda sadece eşcinseller değil onlara ses çıkarmayanlar bile helak oluyor şu an kalıntıları yeni bulunuyor birçok belgeseli var bu konuyla alakalı

11 gün önce
Ahmet Tosun
Ahmet Tosun

Evliliğin tek gayesi cinsel birlikteliği meşrulaştırmaktır.

12 gün önce
kuzey rüzgarı
kuzey rüzgarı

Bu topun her söylediği yalan hayat hikayesi bile yalan lendini haklı çıksrmak için yalan konuşuyo

12 gün önce
Batuhan Göktuğ DEMİREL
Batuhan Göktuğ DEMİREL

Psikolojik danışman neden bir danışmanıyla ilgili olayı anlatıyor burada? Etik ve mesleğe uygun bir davranış değil.

12 gün önce
isimsiz kanal
isimsiz kanal

Anlatabilir isim falan vermiyor ayrıca psikolojik danışman değil psikolog

6 gün önce
Salih Emir Özdemir
Salih Emir Özdemir

o değilde yorumlar rezalet ya her 2 taraf içinde

12 gün önce
Gülşah Yıldırım
Gülşah Yıldırım

BEN BİR İNSAN OLARAK LGBTQ'YU ÜLKEMDE GÖRMEK İSTEMİYORUM! DESTEKLEMEK ZORUNDA DEĞİLİM VE DESTEKLEMEYECEĞİM DE! SAYGI DUYMAK ZORUNDA DEĞİLİM. SAYGI DUYMAK KABULLENMEK DEMEKTİR VE BEN KABULLENMEK İSTEMİYORUM!

12 gün önce
M M
M M

Lan bu psikolog bilimden daha hiç duymadı mı?Diplomasını nerden satın aldı.Tamamen saçmalıyor.Eşcinsellik tercih değil.Bunu bilmek için okumaya gerek yok....

12 gün önce
Arzum Yıldırım
Arzum Yıldırım

bir psikoloğun bu şekilde olması çok komik değil mi

12 gün önce
Davıd Walker
Davıd Walker

Kimse böyle olup zulüm görmeyi bilerek seçmez lütfen empati kurun ileride sizin çocuğunuzun başına da bu gelebilir lütfen eşcinsellere zehir gibi bir hayat yaşatmayın

12 gün önce
Serenity Shine
Serenity Shine

14.33 dakikada "Bu bu kadar kolay değiştirilebilecek bir şey olsa inanın kimse öteki olmak istemez" sözü yerine neden başka bir sözü vurguluyorsunuz? Konunun özü ve asıl anlatılmak isteneni insanlara daha iyi anlatabilme imkanı varken hem de... Aslında tek sorununuz bir insanın ne olmak isterse onu olabileceği gerçeğini bir türlü kabul etmemeniz. Ben LGBT bireyi olmadığıma rağmen ki olsam bile her cinsel yönelime karşı tek gereken şeyin SAYGI olduğunu düşünüyorum. Bu konuşma süreci de dahil dünyanın da ihtiyacı olan tek şey bu!

13 gün önce
Ilker A.
Ilker A.

Allah gokkusagi rengi giyen kisiye hidayet verir insallah..

13 gün önce
16thknxo
16thknxo

Hala bunları tartışmak çok komik gerçekten ne kadar geride olunduğunu gösteren birşey hala insanlar kabullenmemekte ısrarcı düşünün banane diyin beni ilgilendirmiyor diyin sormayın bakmayın 🤷‍♂️🤦🏼‍♂️

13 gün önce
Kubilay Ūlgen
Kubilay Ūlgen

Yakışmıyor sizin alt yapınızdaki zekaya. Bu ülke insanı sizce yeteri kadar "o"cu, "şu"cu, "bu"cu diye ayrılmadı, ayrışmadı mı?.. bak altta biri laik şeriatçı catismasi istiyor. İçerik üreticisi arkadaşlar. Damarlara basmak başarı mı?

13 gün önce
Alihan
Alihan

Bu tür şeylerin sebebi kalp hastalığıdır. Eşcinsellik İslâm öncesinde de vardı. Meselâ Lût kavmi. Lût peygamber kavmine hidayet edici öğüt verici uyarıcı olarak gönderildi. Dinlemediler ve helâk oldular. Demek ki bu imanla alâkalı. Bilim bunu çözemez. İslâma sarılmamız gerek. Başka yapılacak bir şey yok. Kitabımızı okuyup dinleyip uygulamamız gerek.

13 gün önce
Sokrat
Sokrat

Aşıların yan etkisi olarak kısırlık İnşallah çıkar diyen birine nasıl saygı duyayım ben şimdi.

13 gün önce

Sonraki

Sen Çal Kapımı 46. Bölüm 2. Fragmanı

0:48

Sen Çal Kapımı 46. Bölüm 2. Fragmanı

Sen Çal Kapımı

görünümler 1,9 Mn

EFSANE GERİ DÖNÜYOR | Leyla ile Mecnun

0:59

Ateist - Dindar Tartışması I Yansıma #6

22:57

Şizofreni/Kendimi Demlik Zannediyordum

19:18

Sen Çal Kapımı 46. Bölüm 2. Fragmanı

0:48

Sen Çal Kapımı 46. Bölüm 2. Fragmanı

Sen Çal Kapımı

görünümler 1,9 Mn

EFSANE GERİ DÖNÜYOR | Leyla ile Mecnun

0:59

Selçuk Tektaşın Son Sözleri Yürekleri Yaktı!

2:06

D.O. 디오 '공감' Highlight Medley

4:58

Game Recap: Bucks 105, Suns 98

3:19

Game Recap: Bucks 105, Suns 98

Motion Station

görünümler 537 B

Gönül Dağı "Kurban"

2:19:42

Gönül Dağı "Kurban"

Gönül Dağı

görünümler 903 B

HILAL - 'LABIRENT' DANCE PERFORMANCE MV

3:31