İlker Ayrık'la Gerçekler Acıdır #1 | Eşini Tanımayan Yanar! | Şeyma vs Kubi

  • katma 4 aylar önce

    BaBaLa TV

    İlker Ayrık’ın sunumuyla gerçekleri ama yalnızca gerçekleri konuşacağımız, fırından yeni çıkmış, dumanı üzerinde formatımızla karşınızdayız…

    Gerçekler Acıdır programımıza, birbirlerini tanıdığını düşünen çiftler konuk oluyorlar ve ne kadar iyi tanıdıklarını (tanıyamadıklarını) canlı canlı görüyorlar, tanıyamayanlar ise acı biberle karşılaşıyorlar.

    Bu bölümde Kubi’yi Kubi’den daha iyi tanıdığını iddia eden Şeyma’yla - Kubi çiftini konuk olarak alıyoruz. Bakalım birbirlerini ne kadar tanıyorlar?

    Babala TV TRplace kanalına abone olmak için 👉 bit.ly/BabalaTV

    Katılmak için Babala Tv Instagram hesabında bulunan başvuru postunun altına eşinizi, sevgilinizi, manitanızı, fıtpısınızı etiketleyin ve yazın. Biz sizi buluruz;)

    Başvuru Postu : pCM2Xj7-lLIy/

    Sosyal Medya Hesapları

    İlker Ayrık:

    Instagram:
    ilkerayrik
    pervasiz
    Twitter: pervasiz

    Gerçekler Acıdır:
    gerceklerac...

    Sosyal Medya Hesapları

Sude S
Sude S

Noluyo ya ¿ gelsin

8 gün önce
SüleymaN TümeR
SüleymaN TümeR

Aga yeminle karnima agrilar girdi...emeginize saglik👏👏👏🙃

12 gün önce
Ayse Karaman
Ayse Karaman

Abi teyze yiğen ile ilgili yarışma yapacak mısın

22 gün önce
Deniz Tütüncü
Deniz Tütüncü

Didem ve Volkan çifti gelsin diyenler beğeni yapın

22 gün önce
fatma merve
fatma merve

Şu ilker abiyi göremeden ölücem ya en çok buna üzülüyorum küçüklüğümden beri hayranlık duyduğum insanlardan bitanesii 🌹😔

23 gün önce
Hasan Uzun
Hasan Uzun

Allah'ım gülmekten gözlerim yaşardı

23 gün önce
Ümran Yalçın
Ümran Yalçın

Doğru bilindiği zaman ilker abi biber yesin daha eğlenceli olur 😂😂

25 gün önce
ilker
ilker

Oldu bu program Babalaaaa.

26 gün önce
İsmail Çertik
İsmail Çertik

Volkan Demirel ile karısını davet et abi nasıl olur diye merak ediyorum

26 gün önce
samanyolu kaçaklarıyız
samanyolu kaçaklarıyız

Sunduğun her program mı güzel olur be İlker abii? Efsane güzelsin🤍

27 gün önce
Mustafa
Mustafa

Şu zor zamanlarda yüzümüzü güldürüyorsunuz iyiki varsınız

28 gün önce
Latifa A.
Latifa A.

"Yaparsın Aşkım"ı neden göstermiyorlar?

28 gün önce
Fizze Memmedova
Fizze Memmedova

Ya harikasiniz🤣🤣🤣

Aylar önce
Nehir Tan
Nehir Tan

Biberleri satamıyor musunuz

Aylar önce
Hüseyin Yıldız
Hüseyin Yıldız

Gerçekler acıdır süper olmuş 🤣🤣🤣

Aylar önce
Halit Coskun
Halit Coskun

abi burda iyi sakın exxene faln gıdıpte ortadan kaybolmada

Aylar önce
Mrs AKŞİT
Mrs AKŞİT

Netfilix i bırakıp burayı izlemeye geldim

Aylar önce
Halil Kahyaoğlu
Halil Kahyaoğlu

Bu video da emeği geçen herkese teşekkür ederim.insallah böle komik videolar herzaman gelir gülmekten koptum

Aylar önce
hurıss eceela
hurıss eceela

😂😂😂😂😂 harıka bır cıfttı cıdden

Aylar önce
Ayarsiz Hatun
Ayarsiz Hatun

Beni ekran gidiyor niye acaba

Aylar önce
Sevinc Najafova
Sevinc Najafova

Çoookkk güzel ya abiiii gülmekten bakamadııım😂😂😂😂😂😂😂 bu arada Azerbaycandan Salamlarrrr

Aylar önce
angel1753tr
angel1753tr

Harika. Eşimle izlerken çok eğlendik.

Aylar önce
Yusuf Firat Akcan
Yusuf Firat Akcan

Konuşma çok var sorular az 👎

Aylar önce
Burhan Kabuk
Burhan Kabuk

Gecmiş olsun sabah biraz işiniz zoor olacak 😬😬 Iyyi eğlendik..

Aylar önce
melek çelik
melek çelik

Çok harika gülmekten yıkıldık iyiki varsınız , 👏👏

Aylar önce
volkan baykoz
volkan baykoz

valla helal olsun ilker bey yine farklı bir program,izlediğim bölümü tekrar izliyorum. bu zor günlerde güldürdüğünüz için emeği geçen herkeze teşekkür ederim.. ADAMSINNNNNN İLKERRRRR ;) NOT:evli olmadığım için programa başvuru yapamıyorum. programa katılabilmek için EŞ ARIYORUM :)))

Aylar önce
Erhan 89
Erhan 89

ÇOK EYLENCELİ TEBRİKLER

Aylar önce
kubra sahin
kubra sahin

Aşırı güzel bir program olmuş. Bayıldım

Aylar önce
kendini arayan adam
kendini arayan adam

İyi beeeee harbiden

Aylar önce
Dilara Celep
Dilara Celep

Yeni denk geldim bu formats coook eglenceli olmus 😍😍

Aylar önce
Senih'in Dünyası
Senih'in Dünyası

İlk sorunun cevabı 350ydi

Aylar önce
Ahmet Selçuk YAŞACAN
Ahmet Selçuk YAŞACAN

lan ilker meğer ne doğal bir insanmışsın da ben seni yıllardır "yapmacık herifin teki " olarak tanımışım

Aylar önce
Ahmet Selçuk YAŞACAN
Ahmet Selçuk YAŞACAN

Zavallı kızın suratı biberi yedekten sonra ne şekle geldi

Aylar önce
Gürkan Bay
Gürkan Bay

İzlerken yaparsın aşkım yarışmasını düşünüp düşünüp durdum

Aylar önce
Peri Masali
Peri Masali

🤣🤣🤣🤣

Aylar önce
Asım Yasak
Asım Yasak

Kubilay kuzu👏👏👏

Aylar önce
Merve Uçar Kaya
Merve Uçar Kaya

Bu kadar da olunmaz, resmen şiştim.

Aylar önce
CEM İSTİKAM
CEM İSTİKAM

serini devamı gelsin ilker abi süper olmuş elinize sağlık ailecek yarıldık :) :)

Aylar önce
murat eristi
murat eristi

harikasın ilker abi buraya yeni bir soluk getirdin

Aylar önce
Evinnn Lein
Evinnn Lein

🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️süper 👍👏👏👏👏👏🥰🥰🥰🥰🥰🥰🤣

Aylar önce
Hasan Aktas
Hasan Aktas

Bu kadar çok sevip takdir ettiğim ilker beyin böyle bir program yaptığıni. Bilmediğimden kendime uyuz oldum

Aylar önce
KASIM HOCA MATEMATİK
KASIM HOCA MATEMATİK

Harika

Aylar önce
Ardahan Koç
Ardahan Koç

Konuklar ayrı bir şahane program apayrı bir şahane 😂😂😂

Aylar önce
kırgın hayaller
kırgın hayaller

Yaaa cok tatlilar yaaa👏👏👏

Aylar önce
Burak Buke
Burak Buke

televizyondan daha başarılı buldum... Helal olsun ilker abi

Aylar önce
Yıldıray Kılıç
Yıldıray Kılıç

çok iyisinz ya :D

2 aylar önce
narutohellsi
narutohellsi

Ilk ciftin ne leş iliskisi var. Adam kadini her turlu asagiliyo, fikrine onem bile vermiyo ve adamin yalancinin teki oldugunu ikisi de bilip yine de birbirine askim diyolar. Rezalet! aska bak

2 aylar önce
Merve Atalay
Merve Atalay

Merve Atalay Çoğan ve Ekrem Çoğan da gelmek ister hemen instagramdan babala tv, pervasız, ilker ayrık hepinize yazıyorummm bekleyinnn geliyoruuuzzz ✌🏻✌🏻✌🏻

2 aylar önce
Halim süzen
Halim süzen

Abi cok iyi yaa seri yeni bölümler bekliyorum gülmekten 10 dk videoyu 30 dk izledim format mükemmel tebrikler

2 aylar önce
Zeynep Ergün
Zeynep Ergün

Çok güzel yaaa acun görmesin abi dikkat glfkdkdkdk

2 aylar önce
Sedabisus
Sedabisus

çok iyi yaaa sdfyghjghjnklm

2 aylar önce
BERKAY ÇULCU
BERKAY ÇULCU

Bırak bu adamı sana gram zerre değer vermiyor ve İnanmıyor

2 aylar önce
recep uğur
recep uğur

İlker abi süpersin 😂😂

2 aylar önce
ResTeiker Res Teiken
ResTeiker Res Teiken

Vallah helal olsun gülmekten gözümden yaz geldi İlker abi sen bu işi biliyorsun helal sana 👍👍

2 aylar önce
Lüda Moda
Lüda Moda

😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

2 aylar önce
QON CE
QON CE

Bedeni ne onun jdjdjjd

2 aylar önce
QON CE
QON CE

Yaaa özlemişiim ilker abii

2 aylar önce
Eray Sönmez
Eray Sönmez

yeni bölüm niye çıköıyor

2 aylar önce
Yasin Kozan
Yasin Kozan

abi çok iyi ya :)

2 aylar önce
Ömer Yağmur
Ömer Yağmur

Gülmekten öldüm ya

2 aylar önce
emir taşkın
emir taşkın

Ya trakyalı çift gelsin askere tavşan götüren

2 aylar önce
Gizem KÖSEOĞLU
Gizem KÖSEOĞLU

Mükemmel yaaa, gülmekten yarıldım

2 aylar önce
Müzeyyen Öz
Müzeyyen Öz

😂😂

2 aylar önce
TaLiá Öztürk
TaLiá Öztürk

Gülme Krizine girmekten sürekli başa sarıp izlemek zorunda kaldım 😂😂😂

2 aylar önce
Nelly Valentinova
Nelly Valentinova

🤣🤣🤣🤣

2 aylar önce
Beren
Beren

Agaa bu programa bağsuru olanlar katılmasın yanarsınız birdaha oturtamazsınız ömrünüzün sonuna kadar😂😂😂😂😂😂

2 aylar önce
Seren Dokuyucu
Seren Dokuyucu

Ya çok güzel 😍

2 aylar önce
Fatih Öztürk
Fatih Öztürk

Hayatım da gördüğüm en eğlenceli çift. Gülmekten öldüm yaa 😂😂😂😂😂

2 aylar önce
백현과 마욘
백현과 마욘

İlker Ayrık kadar pozitif bir program sunan daha yok

2 aylar önce
Suray UÇAR
Suray UÇAR

Sevgili İlker AYRIK, müthişsin.👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 bu zor günlerde inanılmaz güldük, çook teşekkürler 🙏🏻 🙋🏼‍♂️

2 aylar önce
Rabia Öztürk
Rabia Öztürk

Bu çifti tekrar görmek istiyoruuuzzz yaaa

2 aylar önce
mirza
mirza

Hanım abla yemiyorki İlker at ağzına diyor hanım abla atmıyor yere atıyor 😀😀

2 aylar önce
Mehmet Ali İz
Mehmet Ali İz

Şu fon müziğini bilen var mı?

2 aylar önce
Reyhan Karakas
Reyhan Karakas

Mideme arı girdi gözlerim yaşardı gülmekten çok güzel ya 😂

2 aylar önce
isa koyuncu
isa koyuncu

Arka plan güzel durmuyor

2 aylar önce
OnLine OyunLar
OnLine OyunLar

inşallah sizide netfilix yada exxen almaz .

2 aylar önce
Mehmet Erdoğan
Mehmet Erdoğan

Süpersin niz gençler harika 👍👍👍🤣

2 aylar önce
Emin Aygun
Emin Aygun

Bu oyundada araba varmi?

2 aylar önce
Zümra
Zümra

30:25 32:25

2 aylar önce
Hasan Akyildiz
Hasan Akyildiz

Yeni bölüm ne zaman gelecek.

2 aylar önce
Aykut Gocen
Aykut Gocen

Bu adam Felaket iyi ya, guldurmekle 1 numara Ilker Ayrik helal

2 aylar önce
Sercan Erdoğmuş
Sercan Erdoğmuş

29:40 Kubi:Covid-19 Şeyma: Orusbu çocuğu mu? 😅 İlker: Aslında aynı anlama geliyor yani😅😅

2 aylar önce
emre bek
emre bek

Harika program olmuş Beğenmeyenler neyi beğenmemiş acaba

2 aylar önce
Murat Güven
Murat Güven

Orus... 🤣🤣🤣Aslında aynı anlama geliyor yiaaa süper 🤣🤣🤣

2 aylar önce
Furkan Mızrak
Furkan Mızrak

Ceyda acı yiyemiyor nasıl cansınız siz öldürürsünüz hemşerimi

2 aylar önce
Seda Koyuncu
Seda Koyuncu

kız çok tatlı ya

2 aylar önce
Ali Güler
Ali Güler

Süper yaa Gerçekler Acıdır ne güldüm be Tebrikler👏👏👏

2 aylar önce
CEM ŞENOL
CEM ŞENOL

çok iyi ya

2 aylar önce
Ruveyda İlhan
Ruveyda İlhan

Çok iyi olmuş 👏👏👏 tebrikler devamı mutlaka gelmeli

2 aylar önce
Mustafa Həsənli
Mustafa Həsənli

Mükemmel olmuş ya! Gülmekten seyredemedim😂😂

2 aylar önce
BiRGuN_ MuTLaKa
BiRGuN_ MuTLaKa

Gülmekten karnım ağrıdı :D

2 aylar önce
Hakan Argun
Hakan Argun

Ulan aşırı eğlendim hem konuklar iyiydi hem program. Programda emeği geçen herkesin ellerine sağlık

2 aylar önce
blue pink
blue pink

ahahah ya supersiniz😂😂😂gülmekten ölcedim😂

3 aylar önce
Osman Barış Yıldız
Osman Barış Yıldız

29:40 aynı anlamda 😂😂

3 aylar önce
Filiz Kilic
Filiz Kilic

👍🏻👏

3 aylar önce
Emre Özdemir
Emre Özdemir

Müthiş

3 aylar önce
Mehmet Kurt
Mehmet Kurt

ilkokul seviyesinde bir matematik işlemini yapamayan kadın buna gülüyor o kadar üzücü ki

3 aylar önce
Oktay Deler
Oktay Deler

Süper 😅😅

3 aylar önce
mevlut öztürk
mevlut öztürk

İlker Ayrık Yine Mükemmel gülmekten yanaklarım ağrıyor. İlker abi eline sağlık Genç çifte de acil şifalar :)

3 aylar önce
North TR
North TR

11:47 mükemmelll xkdmdjzlzhox

3 aylar önce

Sonraki

Stray Kids "NOEASY" Thunderous Trailer

2:35

Stray Kids "NOEASY" Thunderous Trailer

JYP Entertainment

görünümler 1,9 Mn

Bulaşık Makinesinin Gizli Özelliği #SHORTS

0:21

Bulaşık Makinesinin Gizli Özelliği #SHORTS

Buğra Akpınar

görünümler 600 B

Dune:Çöl Gezegeni | Türkçe Altyazılı Ana Fragman

3:28

Babanın Oğlu Kemal - 1.  Bölüm: Açılış

21:51

Babanın Oğlu Kemal - 2. Bölüm

30:11

Babanın Oğlu Kemal - 2. Bölüm

BaBaLa TV

görünümler 2 Mn

Stray Kids "NOEASY" Thunderous Trailer

2:35

Stray Kids "NOEASY" Thunderous Trailer

JYP Entertainment

görünümler 1,9 Mn

Bulaşık Makinesinin Gizli Özelliği #SHORTS

0:21

Bulaşık Makinesinin Gizli Özelliği #SHORTS

Buğra Akpınar

görünümler 600 B

Dune:Çöl Gezegeni | Türkçe Altyazılı Ana Fragman

3:28

Baht Oyunu 6. Bölüm Fragmanı - 2

0:58

Baht Oyunu 6. Bölüm Fragmanı - 2

KanalD

görünümler 1,4 Mn

Alişan'ın kardeşi hayatını kaybetti!

3:57

Alişan'ın kardeşi hayatını kaybetti!

Beyaz Haber

görünümler 283 B

Race Highlights | 2021 British Grand Prix

7:02

Kahraman Babam 8. Bölüm (FİNAL) Fragman

1:04

Kahraman Babam 8. Bölüm (FİNAL) Fragman

Kahraman Babam

görünümler 356 B

KAFALARIN ANORMAL BİR HAFTASI! #hesapkimde

22:07